Alacakları tepkiye göre mi davranacaklar yani bu adamlar? İyi o zaman millet tepki verir diye zam da yapmasınlar ne ala memleket olur o zaman! Yok arkadaşım herkesi memnun etmek zaten mümkün olmadığına göre ihtiyaçları gözeterek davranmak zorundalar başka çareleri yok.bence bizden alım az olcak cunku tepkı toplamak ıstemezler.cok heveslenmeyelım hakkımızda hayırlısı olsun
şirin kar hocam merhaba trabzon merkezdenmisiniz?
bence bizden alım az olcak cunku tepkı toplamak ıstemezler.cok heveslenmeyelım hakkımızda hayırlısı olsun
dersanedeki hocamızın tanıdıgı varmış mebde 11 haziranda atamlar açıklancakmışarkadaşlar bu sözleşmeli alımın tarihi hakkında bilginiz var mı? tahmini ne zaman olur? seçim öncesine yetişir mi?
dersanedeki hocamızın tanıdıgı varmış mebde 11 haziranda atamlar açıklancakmış
nasıl yani? kontenjanlar 11 haziranda açıklanacaksa biz 11 gün daha ya sabırmı çekicez...en azından kadrolu açıklandıktan sonra sözleşmeli başvuru tarihlerini bari verseler de bazı şeyler kesinleşse.böyle belirsizlik içinde zaman geçmek bilmiyoooooooooodersanedeki hocamızın tanıdıgı varmış mebde 11 haziranda atamlar açıklancakmış
yok şirin kar hocam tanışmıyoruz trabzonlu arkadaşlarım var biri köprübaşılı diğeri akçaabat o yüzden sormuştum.merhaba hocam evet trabzon merkezdenşm. tanışıyormuyuz yoksa?
Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.
Kayıt Ol!