13 bin sözleşmeli alım

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan formula07
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:17
önemli olan ne kadar alım olacağı bence tamamen tahmin olarak söylüyorum 1500 ve ya 2000 alım olur diye düşünüyorum.şöylede birşey var 6 bin alımda 1200 öğretmen aldı.13 binde 6 binin iki katında daha fazlada alabilir.ama branş öğretmenlerde facede çok ısrar ediyorlar branş ağırlıklıda olabilir ama ihtiyaç doğrultusunda yaparsa alımı bizden çok alır ama puanlar düşük 5 bine yakın bizden atama bekleyen var puanlar kaça düşer bilmyirum...
 
arkadaşlar sözleşmeli alım için puan sıralamasını şuan yapmayalım bence kadrolu atama sonuçlansın ona göre yeni bir başlıkta toplanalım.şuan yüksek puanlılarda yazıyo ve işler karışıyo 60 puandan sonrası zaten %80-90 atanacaklardır.biz de ona göre yeni bir sıralama oluştururuz ozaman.
 
arkadaşlar sözleşmeli alım için puan sıralamasını şuan yapmayalım bence kadrolu atama sonuçlansın ona göre yeni bir başlıkta toplanalım.şuan yüksek puanlılarda yazıyo ve işler karışıyo 60 puandan sonrası zaten %80-90 atanacaklardır.biz de ona göre yeni bir sıralama oluştururuz ozaman.
hocam dikkatimi çekti 60 puan sonrası atanacak demişsiniz bu kadrolu içinmi söylediniz yoksa sözleşemeli içinmi ?
 
Merhaba arkadaşlar dün gece tgrthaber de alt yazı olarak görmüştüm.Sitesine baktım net bi şey bulamadım.Bu gün memurlar.net te yazmışlar.
Büyük ihtimalde 13 Bin Civarı olur.Bizim bölümden kaç kişi alırlar acaba.
En son 52 de kalmıştı. 45 lere düşer mi puan sizce?



Hocam en son sözleşmeli öğretmen atamasında puan 44. küsüre düştü diye biliyorum Van'a gitmişti o arkadaş. Şimdide düşer diye düşünüyorum. En önemlisi doğru tercih tabii. O zaman 55 ile atanamayan ama 44 puan ile atanabilen olmuştu.
 
hocam dikkatimi çekti 60 puan sonrası atanacak demişsiniz bu kadrolu içinmi söylediniz yoksa sözleşemeli içinmi ?

kadrolu atama için söyledim hocam. 60 puan ve sonrası büyük ihtimalle atanacaktır bence.kadrolu atamalarda puanlar 26 yı açanlarla birlikte en kötü ihtimalle 55-58 aralığında kalır diye düşünüyorum yani bu benim şahsi fikrim.bekleyip görücez bakalım zaman ne gösterecek.zamanda geçmek bilmiyor bir türlü ne diye uzattılarsa şu sonuçların açıklanmasınıda pazartesiye bari açıklansaydı ya.sözleşmeli atamaları bekleyen bizlerde önümüzü görseydik biran önce yoruldum artık yahu :emot126:
 
arkadaşlar bu hafta sözleşmeli atamalarla ilgili herhangi bir açıklama yaparlarmı sizce? tahmini olan varmı?
 
inşallah yaparlar hocam,seçimden önce olması bizim için çok ii olur,yoksa kim öle kim kala,verdikleri sözü bile unutuyorlar valla
 
ben de arkdşlara katılıyorum şu kadrolu atama olsun ondan sonra sözleşmeliler için tekrar sıralama yapalım da doğru bir bilgi olur

bir de inşlh milli eğtm bu hafta açıklama yapar da bizi stren kurtarır tek umudum 40 lara kadar düşmesi inşlh.
 
Hocam en son sözleşmeli öğretmen atamasında puan 44. küsüre düştü diye biliyorum Van'a gitmişti o arkadaş. Şimdide düşer diye düşünüyorum. En önemlisi doğru tercih tabii. O zaman 55 ile atanamayan ama 44 puan ile atanabilen olmuştu.

arkadaşım yanlışın olmasın benim puanım 44.188 ben atanmadım benim bildiğim en düşük 45.200 oda kars digor a atandı geçen haziranda
 
arkadaşım yanlışın olmasın benim puanım 44.188 ben atanmadım benim bildiğim en düşük 45.200 oda kars digor a atandı geçen haziranda
Evet evet 45,2 de kaldı. Ben 46,302 ile atanamadım. 26'ya evet demedim. Nedeni ise daha sonra çok alım olacak kötü yerleri yazmayın diye öngörüde bulunan arkadaşların aklına uydum, neyse hayırlısı olsun napalım nasip olayı. İnşallah bu kez atanırız.
 
Evet evet 45,2 de kaldı. Ben 46,302 ile atanamadım. 26'ya evet demedim. Nedeni ise daha sonra çok alım olacak kötü yerleri yazmayın diye öngörüde bulunan arkadaşların aklına uydum, neyse hayırlısı olsun napalım nasip olayı. İnşallah bu kez atanırız.


yanlişınız var arkadaşlar 45.7 de kaldı... benim puanım 45.5! 26 da açıktı ama atanamadım... 0,2 ile...
 
Doğru tercih nasıl yapılır bilmiyorum.Dersaneler yardım ediyormu.Nereleri yazmamız gerekiyor offff çok yorucu düşündürücü Lütfen yardım
 
valla arkadaşlar benim bildiğim geçen yıl haziran atamasında 43 küsürlerde kaldı atama.o sıra özellikle bakmıştım puanlara hatta benim puanım 46 küsür ve nasıl olurda benden düşük 43 puanlılar atanırda ben atanamadım diye isyan etmiştim çok iyi hatırlıyorum :ggggdw: ayrıca en son geçtiğimiz aralık ayında yapılan atamalardada 52 küsürlerde kaldı puanlar.
 
Hocam en son sözleşmeli öğretmen atamasında puan 44. küsüre düştü diye biliyorum Van'a gitmişti o arkadaş. Şimdide düşer diye düşünüyorum. En önemlisi doğru tercih tabii. O zaman 55 ile atanamayan ama 44 puan ile atanabilen olmuştu.
hocam siz en son sözleşmeli atama derken geçtiğimiz aralık ayındanmı bahsediyorsunuz?eğer öyleyse benim bildiğim 52 küsürlerde kalmıştı aralık ayında yapılan atamalarda.
 
44 e düşmedi hiç.en son 52 10 bin alımda geçen yıl 47,sonrasında 46, bide 45 küsürlerde kaldı.
 
Bir çok puan yazdım arkadaşlar.bunlar dönem dönem olan alımlar.2009 eylülden bu yana
 
sizce kaç kişi alınır sözleşmeli 1500-1600 diyorum
 
inşallah dediğiniz gibi olur hocam ama ben okadar alınacağını zannetmiyorum.1000 civarı olur bence

efe 61 hocam 1000 alım demek kadroya geçen sadece 1000 kişi olacak demek bu da kadrolunun 52-53 te kalması demek.Ben de diyorum ki diğer alımda 1215 kişi geçti kadroya bu alımda 1500 geçer ve bu kadar alınır kadrolu taban ise 54-55-56 da kalır.Hayırlısı:)
 
arkadaşlar nereye atandığımıza tc no ve şifre ile mi bakılıyor? Yardım lütfennn
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst