Merhabalar Okul Öncesi Forum Resmi Web Sitesi 'Biz BÜYÜK Bir Aileyiz'

Foruma ücretsiz kayıt olarak mesaj gönderebilir, yeni konular oluşturabilir ve diğer üyeler ile etkileşim içine olabilirsiniz.

Mezunlarımız Tanışalım

Selçuk Aydın

Akademisyen
Yönetici
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
3,038
Tepki Skoru
47
Puanları
48
Tüm mezunlarımızı kendilerini tanıtmaları için buraya davet ediyoruz.Tanışmak için başka konu açmayınız...:thanks:
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
121
Tepki Skoru
0
Puanları
16
ben sakarya üniversitesinden geçen yıl mezun oldum yanim 2005 mezunuyum bu yıl da kayseri merkeze atanarak göreve başladım açıkçası çok şanslıyım ki okulu bitirdiğim gibi atandım ve göreve başlaım allah herkese nasip etsin inş. mezun olan diğer akadaşlarla da burada buluşuruz ve bilgi alışverişinde buluşuruz inş.bu siteyi açanlara teşekkürler
 

Selçuk Aydın

Akademisyen
Yönetici
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
3,038
Tepki Skoru
47
Puanları
48
1 ay önce Kayseri'den geçtim.Bir yerde balıkçılar vardı . 1.5 milyon filan yazıyordu.Bende onların karşı tarafında köşede "SULTAN KÖFTESİ" denilen yerde köfte yedim.Kayseri çok değişmiş.1997 de gece 02:00 de inmiştim bir keresinde.Tabii baya zaman oldu ama çok güzelleşmiş eskiye nazaran.Bu da 1 ay önceki Kayseri'de çekindiğim resim(Kendimi sol köşeden kestim :) )...
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
121
Tepki Skoru
0
Puanları
16
   kayseri evet güzel bişehir büyük harika ama üniversite olmasına rağmen pek hayat yok gittikçe gelişiyor ama ben senin köfte yediğin sultan köfteye gidiyorum bi dahakine sultan lahmacuna gitmeni de tavsiye ederim harika bi lahmacunu var:)balıkçıların orayaçok yakınbi yerde oturuyorum ben de... yolun düşerse beklerim
 

Selçuk Aydın

Akademisyen
Yönetici
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
3,038
Tepki Skoru
47
Puanları
48
Her zaman gelip geçtiğim yer :) sultan lahmacun nerede orayada gideriz ? Sultan köfte güzeldi 11 tane yemiştim :)
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
121
Tepki Skoru
0
Puanları
16
nerelisin ki sen sürekli geçiosun?sultan lahmacun da sultan köftenin az ilerisinde bi dene bak bi 11 tane de lahmacun orda yersin artık:)
 

Selçuk Aydın

Akademisyen
Yönetici
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
3,038
Tepki Skoru
47
Puanları
48
Hım..Denerim artık.O resim zaten sultan köftecisinin orada çekildi. :)
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
121
Tepki Skoru
0
Puanları
16
dene tabi biliyorum sultan köftenin orda çekildiğini demesen de anlardım dedimya oraya çok yakın bi yerde yaşıoyrum diye:)resme gerek yoktu yani:)
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
5
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
41
Evet deprem:(
Ben bilgisayar destekli tasarım mezunuyum :)
Az kişi var sanırım şimdilik
 
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
2
Tepki Skoru
0
Puanları
0
merhaba bende 1999 mezunuyum hatta yagmyur eceyle sınıf ve ev arkadaşıyız
 
Katılım
13 Kas 2006
Mesajlar
2
Tepki Skoru
0
Puanları
0
TÜM ARKADAŞLARA SLM.BENDE 2005 MEZUNUM.GÜLDEN KENDİNİ TANITABİLİNMİ SANKİ BEN SİZİ TANIYORUM.İŞİN İLGİNÇ YANI BENDE KAYSERİYE ATANDIM.
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
25
Tepki Skoru
0
Puanları
0
merhaba bende 2005 mezunuyum.bende tekirdağ'da görev yapıyorum
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
1
Tepki Skoru
0
Puanları
0
selamlar. ben de Sakarya Ünv. okulöncesi mezunuyum. Kahrananmarasta görev yapıyorum
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
121
Tepki Skoru
0
Puanları
16
tapan meraba mesajını yeni gördüm ve 3 ay gibi bi süre sonra cevap yazabildim kusura bakma.nasıl tanıtayım kendimi.birinci öğretimdim.gözlüklü sarışın...se kayserinin neresindesin
 

Giriş yap

Okul Öncesi Forum TV

000
Gün
00
Saat
00
Dakika
00
Saniye
Canlı yayına kalan süre.

18 Yıldır Sizlerle

18 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Üst