Yüzlerimiz ve kaplumbağamız

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan Pınar BOLAT
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:00
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
26 Eki 2009
Mesajlar
1,545
Tepki Skoru
1
Puanları
0
Yaş
39
Konum
Adana/Ceyhan
@Pınar BOLAT
.....
 

Ekli dosyalar

  • 05052011548.jpg
    05052011548.jpg
    27.2 KB · Görüntüleme: 12
  • 05052011549.jpg
    05052011549.jpg
    21.1 KB · Görüntüleme: 14
  • 05052011551.jpg
    05052011551.jpg
    23.9 KB · Görüntüleme: 16
  • 05052011550.jpg
    05052011550.jpg
    23.6 KB · Görüntüleme: 21
  • 05052011554.jpg
    05052011554.jpg
    21.2 KB · Görüntüleme: 36
çok güzel olmus tesekkürlerrrr
 
kaplumbağa çook sevimli olmuş hocam....yüzler de öyle...benim de sık sık yaptırdığım bir çalışma...karışık şekilde ağız,burun,göz koyuyorum masalara ve çook komik yüzler çıkıyor ortaya :)
 
Teşekkürler :)
 
Güle güle kullanın:))
 
Süper kaplumbağa. Yüzler de hoş olmuş.
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst