bu bir msj deil bir dilek temenni belki burası yerimi diyeceksiniz ama arkadaslar içimden geldii..
bu kadar sehit verdiğimiz ve en sonda 7 gencimizin sehit olarak getirildiği elazıg ilindeki bir arkadasınızın hassasiyeti diye algılarsınız umarım.İNŞALLAH TÜM COCUKLARIMIZI VATAN SEVGİSİYLE DOLU OLARAK YETİŞTİRİRİZ....EN COK UGRASTIGIM VE İSTEDİĞİM SEY BU SEVGİLER......
BURADA BU YAZI SACMA OLDU BELKİ AMA HADİ BİDE RESİM EKLİİM GERCİ ALAKASIZ AMAAAAAA


SEVGİLERRRR
bu kadar sehit verdiğimiz ve en sonda 7 gencimizin sehit olarak getirildiği elazıg ilindeki bir arkadasınızın hassasiyeti diye algılarsınız umarım.İNŞALLAH TÜM COCUKLARIMIZI VATAN SEVGİSİYLE DOLU OLARAK YETİŞTİRİRİZ....EN COK UGRASTIGIM VE İSTEDİĞİM SEY BU SEVGİLER......
BURADA BU YAZI SACMA OLDU BELKİ AMA HADİ BİDE RESİM EKLİİM GERCİ ALAKASIZ AMAAAAAA


SEVGİLERRRR