Tercihimi yaptım :))

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan yeliz ercan
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:09
Puan üstünlüğüne göre değil şans, puan üstünlüğü sadece 26'ya kalacak aday sayısını belirler, puan yalnız orada devreye girer. 26'ya kalan adaylar puan sıralamasıyla belli olduktan sonra da bilgisayar kurasına geçilir. Yüksek puan alan biri doğuya giderken, daha düşük puanlı biri batıya gidebilir.

hocam emınmısın şans olduğuna..
 
hocam emınmısın şans olduğuna..

eminim tabi yoksa ben de 66,3 puanla işaretlerdim 26'yı. Arkadaşlar neyin puanına göre atayacaklar ki okulların standart puanları yok ki senin puanın açıkta kalan bu okula yetiyor desinler. Puan sadece 26'ya kalacak adayları belirler ve gerisi bilgisayar kurasıdır. Yine de meb'e sorun derim, bu söylediklerim inandırıcı gelmeyebilir.
 
26 işareyetlerden puanı kimin üstünse ona göre yapılır ama hangi okul olacağıda bilinmez
 
eminim tabi yoksa ben de 66,3 puanla işaretlerdim 26'yı. Arkadaşlar neyin puanına göre atayacaklar ki okulların standart puanları yok ki senin puanın açıkta kalan bu okula yetiyor desinler. Puan sadece 26'ya kalacak adayları belirler ve gerisi bilgisayar kurasıdır. Yine de meb'e sorun derim, bu söylediklerim inandırıcı gelmeyebilir.

26 tamamen şans. Puan üstünlüğü sadece 26 ya kura ile kalacakları belirliyor yüksek puanlılar iyi yere gider diye bısey söz konusu değilmiş..O yüzden tercihler cok önemliydi ve il sayısınında az olmasından dolayı çogu urfa gibi hep aynı illeri yazmıs sonlara 26 dan yuksek puanlı gıdecekler var artık şanslarına..
 
26 tamamen şans. Puan üstünlüğü sadece 26 ya kura ile kalacakları belirliyor yüksek puanlılar iyi yere gider diye bısey söz konusu değilmiş..O yüzden tercihler cok önemliydi ve il sayısınında az olmasından dolayı çogu urfa gibi hep aynı illeri yazmıs sonlara 26 dan yuksek puanlı gıdecekler var artık şanslarına..

aynen hocam böyle olmasa herkes gönül rahatlığıyla i,şaretlerdi 26'yı
 
hımm.ben 67.725le 26 işaretledım son uc tercıh urfa ondan öncesınde tokat ve gümüşhane var diğerleri tamamen batı.bakalım hayırlısı...
 
hımm.ben 67.725le 26 işaretledım son uc tercıh urfa ondan öncesınde tokat ve gümüşhane var diğerleri tamamen batı.bakalım hayırlısı...
kadrolu neden olmadı hocam kadrolu 67 de kapandı ama kusuratını tam hatırlamıyom...yoksa kusurattan mı kaçırdınız kadroyu
 
benim olmadı 45 puanla
 
şubatta alım olacakmı ? başka soru bırakmadılar bizde :(((((((((((((((((((((((((((((((
 
artık beklemekten ve ümit etmekten yoruldum yaaa taban 30 olsun alım az olsun niye mecburi oldu ozaman o.ö.
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst