nerden biliyon ama ağzınızdan 50 55 60 demekten başka bişey çıkmıyo amayelız arkadasım sen atanırsın dıye düşünüyorum be sefer olacak
puanınız kaçtı umarım pişman olmazsınızBence puan düşücek çünkü hep doğu illeri açılmış doğuya gitmek istemeyen kişiler tercih yapmaz ben yapmadım mesela.
saat 10 da açıklanıyor değil mi?son 1 gün arkadaşlar dananın kuyruğu kopacak az kaldı ...
valla ben akşam 5ten sonra diye duydum ama bilmiyorum yinede ....saat 10 da açıklanıyor değil mi?
tesekkur edrım hocam...o zamn puan yuksekse 26 da yapanlar yıne bıraz ıyı yerlere gıder.ben 67.725le 26 ya ewet ddedim bı an pişman oldum ama hayırlısı
valla ben akşam 5ten sonra diye duydum ama bilmiyorum yinede ....
Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.
Kayıt Ol!