sözleşmeli alım varr:))))

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan ogretmencik
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:54
cypress arkadaşım msjını okuyunca benimde şimdiden teşekkür edesim geldi.sözleşmeli alım olursa bu sefer atanacakmışım gibi bir his var içimde çünkü.inşallah benim içinde herkes içinde hayırlısı olur.gerçi nekadar istesekte en başta hayırlısını istemek önemli olan değilmi?

arkadaşım puanın kaç?benim 45,793...atanmak istiyorummmm...
 
cv ekte mevcuttur..
 
sözleşmeli alım olsa bile 10bin denfazla vereceklerini sanmıyorum buradada bize düşen pay herzamanki gibi 900 1000 olur :(((
 
6900 lük alımda 1300 gibi bi alım olmadımı bizden bence 10000 lik alımda en az 1500 olur.
 
cypress arkadaşım msjını okuyunca benimde şimdiden teşekkür edesim geldi.sözleşmeli alım olursa bu sefer atanacakmışım gibi bir his var içimde çünkü.inşallah benim içinde herkes içinde hayırlısı olur.gerçi nekadar istesekte en başta hayırlısını istemek önemli olan değilmi?


sizleri çok iyi anlıyorum..keşke herkes kadrolu atansaydı..ama dediğiniz gibi herşeyde bi hayır bi hikmet vardır elbet..bence mutlaka sözleşmeli alım olacak...olması gerekiyor...olmazsa eğer ağustosta aynı zamanda sözleşmeli alım da yapmaları gerekir...herkes hakkında hayırlısı...
 
hocam nimet çubukçu neler neler söyledi de bunlar sadece benim fikrimdi deyip unuttu umarım buda öyle olmazda alınır.
 
evet pazartesi resmi açıklama geleçek dendi hadi hayırlısı
bizdende iyi bir alım olur:474cu:
 
ya ben bişeyi anlamadım madem sözleşmeliye kendi okulu gözüküyor bizim tercih edecek okul bulamamız lazım onlarn okullarını bizde görebiliyormuyuz.
 
hayır göremiyorsunuz..oralar açılan kontenjanlara dahil değil o yüzden sizin için bi problem yok..
 
bu durumda tercih edilecek yerler baya var geriye kalan yerler ilk atamamı olacak
 
arkadaşlar bazı başlıklarda alım olamaz şeklinde başlıklar var ne diyorsunuz kesinlikle olacak mı? yoksa nimet çubukçuya mail mi atmalı? lütfen cevaplarınızı yazın sözleşmeli olursa gerçekten mükemmel olur
 
istedikleri kadar başlık açsınlar hocam mebde duyuru var ,Bi aksilik çıkmazsa sözleşmeli de alınıyor ,İnş herkes atanır...
 
aminnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn aminnnnnnnnnnnnn aminnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn okadar içten diyorum ki rabbim kabul etsin ve hepimiz atanalım
 
inşallah atanırız çok sevindim herkes adına hayırlısı olsun
 
seçim öncesi provakasyon yapıp durdular ne oldu o atama olmıcak diyenler olmasını istemeyenlerdi allahım sana şükürler olsun herkes emeğinin karşılığını alsın
 
YA ARKADAŞLAR İNANIN BU SEÇİM KAMPANYASINDAN BAŞKA BİŞEY DEĞİL İNANMAYIN HERŞEY OY İÇİN OY KANDIRMACA HEPSİ BENDE SÖZLEŞMELİYİM 4 YILDIR KADROYA ALICAZ DİYE SÖZ VERİYOLAR AMA NERDE...
:emot144:
 
YA ARKADAŞLAR İNANIN BU SEÇİM KAMPANYASINDAN BAŞKA BİŞEY DEĞİL İNANMAYIN HERŞEY OY İÇİN OY KANDIRMACA HEPSİ BENDE SÖZLEŞMELİYİM 4 YILDIR KADROYA ALICAZ DİYE SÖZ VERİYOLAR AMA NERDE...
:emot144:

brovo arkadsım cok güzel bi tesbit yapmıssınız secim kandırmacasından baska bişey degil acıklanan sadece alım olacak yazıyo tarih yok ama nedense anlamıyolar yeliz06 gibi pravakosyan demiş gercekleri yazmak pravakosyon degildir sadece bilmeyenlere neyin ne oldugunu hatırlatmaktır yeliz06 hocam sen bence kılavuzu tekrar oku derim
 
daha öncede söylemiştim..bence alım olcak ama ama ama..ağustos atamasında olabilir belki..sözleşmeliyi de ekleyebilirler....yani en erken..
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst