sözleşmeli alım varr:))))

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan ogretmencik
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:54
İnşallah arkadaşlar Allah hepimizin yüzüne güler ve atanamayan kimse kalmaz.Kadrolu atanmak hayal ama ben genede tercih yapmak istiyorum.. tercih edilecek kurumların listesi mebin sayfasında eksik çıkıyor.Ankara çıkmıyor mesela..memurlar nettin sayfasında var ama ben yazıcıdan çıkarmak stiyorum ayrıntılı bakmak için..Siz nerden baktınız?Link verirseniz sevinirim..
 
arkadaşlar bu kadrolu alımda sözlşemeli çalışanlar kadroya geçecek.sözleşmeli çalışanlara da geneline kendi okulları açılmıştır.onlar kendi okullarını tercih ederlerse yerleri boşalmaz.atanmayı bekleyen bizim gibi atama bekleyen kaç kişi kalmıştır sizce sözleşmeli alım olursa ne kadar alır ki
 
sözleşmeli öğretmenim ve şuna bir açıklık getireyim arkadaşlar 2798 kişi kadro alcak ve diğer kalanlar da kurumlararası geçiş falan olcak yani sözleşmeli alım yok bildiğim kadarıyla.Ve ne yazıkki bu işler sizin düşündüğünüz gibi olmuyor sözleşmeliye kendi okulu filan açılmıyor koca adanaya 18 kadro vermiş tüm ilçelerine...VE biz Ceyhanda(adananın en büyük ilçesi) 35 ten fazla sözlşemeli okulöncesi öğretmeniyiz veeee açılan bir adet okul var bu alımda kadro için.Yani sözleşmeliye kendi okulu hayal.Yanlış anlamayın ümitlenmeniz konusu için bilgilendirdim.Yardımcı olabildim umarım...
 
arkadaşlar resmi yazı varmı? varsa lütfen açıklar mısınız lütfen
 
bir bilgide yanılmışım kendi okulu açılan arkadaşlar vermış ceyhanda benimki de dahil ama yine de herkese yok ve bu haziran atamsında sözleşmeli alım olmayacak.Ya hiç atanamayanlar kadrolu atanacak ya da sözleşmelilerden kadroya geçiş olcak sözleşmeli alınmayacak yani bu kesin...
 
evet arkadaşlar sözleşmeli alım var sayı vede yeni mezunlar var şu an düşüneçegimiz:emot2:inşallah bir bardak su içmeyiz bu haberlerden sonra
 
sözleşmeli alım sınava girmeden önce sonuçlar açıklanacakmış.nimet çubukçu öyle demiş.yeni mezunlar dahil değil sadece atama bekleyenler için.
 
bir bilgide yanılmışım kendi okulu açılan arkadaşlar vermış ceyhanda benimki de dahil ama yine de herkese yok ve bu haziran atamsında sözleşmeli alım olmayacak.Ya hiç atanamayanlar kadrolu atanacak ya da sözleşmelilerden kadroya geçiş olcak sözleşmeli alınmayacak yani bu kesin...

kaynak ne hocam bu kadar net konuştunuzda merak ettim.dün bakan ve müsteşar sözleşmeli alıcaz dedide bilgilendirirseniz mutlu olurum.
 
casemine hocam bazı arkadaşlar bu 30000 alımda da sözleşmeli alacağını düşünüyor ama bu kadrolu alım olcak 1 haziranda açıklanacak.Kesin konuştuğum konu buydu.Bunun dışında ayrıca sözleşmeli alacağını sanmıyorum.Zaten kpss den sonra alım yapacak ağustosta o arada ekstra atama yapmaz bunlar.Zaten vaatleri 12 hazirana kadar hepsinin resmi yazı olsa bile bir sorun çıkartmayı iyi biliyor bu hükümet
 
gençler ben meb te çalışıyorum.boşalan yerlere sözleşmeli atama seçimden önce yapılacaktır.resmi açıklama önümüzdeki hafta muhtemelen pazartesi yapılacaktır.ayrıca 1 haziranda yapılacak atama mayıs sonuna alınabilir.
bu yazıyı az önce abbas güçlünün sitesinde buldum doğruruluk payı nedir bilmiyorum ama innnnnnnnnnnşallaaaaah doğrudurda umutlarımız boşa gitmez :emot101:
 
bi taraftan tercihlerle uğraşırken sıra geldi pazartesiyi beklemeye. bakalım bu haberin doğruluk payı ne olacak umarım balon haber değildirde azıcıkta olsa rahat bi nefes alırızzzzzzzzzz
 
taban 40 ı görür.
 
arkadaşlar bu atamanın ne anlamı var ki?bir cepten alıp diğerine koyuyorlar.güya 30bin.bunların hepsi içerideki sözleşmeliler.dışarıda bekleyenler ne olacakkk?
 
arkadaşlar bu atamanın ne anlamı var ki?bir cepten alıp diğerine koyuyorlar.güya 30bin.bunların hepsi içerideki sözleşmeliler.dışarıda bekleyenler ne olacakkk?

katılıyorum arkadaşım eğer boşalan kadrolara sözleşmeli alım olmazsa bu atmanın hiçbir anlamı olmıycak ve hiçbir işe yaramıycak madur yine madur...
 
hepimiz için hayırlıı olsun arkadaşlar umutluyum ve birazda mutluu önemliside bu bence inşallh atanırız ve daha mutlu oluruz:emot68::ollk:
 
Arkadaşlar bu iş için uğraşanlardan biriyim ve sözleşmeli alım olacak .Bir çok vekille görüştük bakan bizzat söyledi.Emin olun.
 
ben size sonuna kadar inanıyorum.bu iş olcak
 
daha öncede olduğu gibi ve sözleşmeli rahat 40 ı görecek
 
haberler olumlu arkadaşlar müsteşar alım olacak dedi bizde rahat bi nefes alırız inş.
 
bu alıma inanmak istiyorum :(
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst