Sonuclar acıklandı

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan asudeyim
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:07
hayır demeyecektin 60 üzeri 26 ya hayır dedi çocğunluk... Düşük puanlılar atandı... Biraz daha bekleyin....
pardonda dÜŞÜk puanli dedİĞİnİz puanalr kaÇ? 52kÜsÜrde kalmiŞ bumu dÜŞÜk puan.taban 30 ken bunlar dÜŞÜk puanmi oluyor?
 
Şirnak merkez/ rekabet kurumu İlkÖĞretİm okulu hocam bu okula kaç puanla atandınız? bende şırnak merkez kumçatıdayım.
 
LALE 72 hocam Şirnak merkez/ rekabet kurumu İlkÖĞretİm okulu na kaç puanla atandınız?

bende şırnak kumçatıya atandım.
 
bende 65 puanla atanamadımmmmmm......
çok üzgünümm..:(:(
 
ırmak hocam ben diyarbakırlıyım benim için köyleri sroun olmazdı zaten sizinde hayırlı uğurulu olsun
 
ırmak hocam ben diyarbakırlıyım benim için köyleri sroun olmazdı zaten sizinde hayırlı uğurulu olsun

benim 5 yaşında oğlum var biraz o sıkıntı olabilir hayırlısı bakalım
 
kırklareli ve adıyamana atanan var mı bu kadar kişimi atandı eee geri yerler kime kaldı ki?
 
şimdi boşverin bu atamayı ŞUBATTA ATAMA VAR, MERAK ETMEYİN!!! PUANIM 67 BEN 9 OKUL YAZDIM ŞUBATI BEKLİYORUM. KAYNAK FALAN SORMAYIN, İNANIP İNANMAMAK SİZİN TERCİHİNİZ, HOŞÇA KALIN:)[/QUOTE

şubatta atama olsa ne olacak sanki... geçen yılki gibi 10bin okulöncesi alsalar keşke
 
atananlar ahayırlı olsun.taban 51d ekalmış. ANLAMADIĞIM ŞU BU İNSANALR NERDEN ÇIKTI BÖYLE.SANKİ AMİP GİBİ BÖLÜNEREK ÇOĞALDILAR.
ARTIK HİÇ BİŞE YDİYEMİYORUM YA GEÇENYIL ATANIRIZ DİY EÜMİTLENDİK YENİ MEZUNLARI GELİP ÖNÜMÜZE GEÇTİ.ŞİMDİ BUKADA RYÜKSEK PUANLILA RNERDEN ÇIKTI BEN ANLAYAMIYOUM.... ŞOKTAYIM.
 
bence bu tür ifadelerle yanlış saptamalarda bulunuyorsunuz. burada bir çok arkadaş puanların çok fazla düşmeyeceğini açıkladı. ama burada ille de umutlanmak istiyorum diyenler oldu ve sonu hüsran....

şimdi boşverin bu atamayı ŞUBATTA ATAMA VAR, MERAK ETMEYİN!!! PUANIM 67 BEN 9 OKUL YAZDIM ŞUBATI BEKLİYORUM. KAYNAK FALAN SORMAYIN, İNANIP İNANMAMAK SİZİN TERCİHİNİZ, HOŞÇA KALIN:)


inşallah zaten her umut kokusuna kendimizi kaptırır olduk dediğiniz gibi olurda inşlh bari bu defa boşa çıkı vermez sonu. kaynak sorup ta napıcaz meb kaynağı 30 gösteredide ne oldu gördüğümüz kaynagın sonu ne olduki görmediğimizi merak edelim saol arkadaşım umut verdiğin için
 
66 alan boşta 53 alan doğuda merkez anaokuluna atanmış ben 60 üstü alsaydım kesin doğuda tercih yapardım zaten ağustosta kadroya geçerdiniz en azından sıtresli güner yasamazdınız .açıkta kalmayım diye yanlış tercih eden çok olmuş forumlarda okuyorum 67 aldım şırnakın bir köyüne atandım diyor 53 alan doğuda anaokuluna atandım diyor.hayırlısı arkadaşlar 53 te kalmış diyorlar 53 puan alanın sıralaması 3900 küsürlerde
 
60,331 mardın kızıltepeye atandım
baska arkadas varsa atanan özelden msj atsın lutfen
Kazananları tebrik ediyorum
bekleyenlerede sabır diliyorum:)
 
70,009 sakarya kaynarca orhngazi iöo
 
Gümüşhane Şiran Anaokulu, 66.3.

hakkımızda hayırlısı olsun arkadaşlar herkes için en hayırlısı ne ise o olsun.. Sabır...
 
ırmak hocam ben diyarbakırlıyım benim için köyleri sroun olmazdı zaten sizinde hayırlı uğurulu olsun
hocam bende silvan aşağı veysi i.ö.o. atandım okul nasıl kalacak ev bulabilecekmiyim öğretmen evi varmı kiralar ne kadar bilgi verirseniz çok sevinirim ALLAH a emanet olun
 
puanım 63.950 atanamadım şubatta alım olması imkansız biliyorum ama sizce olur mu yakın bir tarihte
 
arkadaşlar adıyamana atanan yokmu
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst