pardonda dÜŞÜk puanli dedİĞİnİz puanalr kaÇ? 52kÜsÜrde kalmiŞ bumu dÜŞÜk puan.taban 30 ken bunlar dÜŞÜk puanmi oluyor?hayır demeyecektin 60 üzeri 26 ya hayır dedi çocğunluk... Düşük puanlılar atandı... Biraz daha bekleyin....
pardonda dÜŞÜk puanli dedİĞİnİz puanalr kaÇ? 52kÜsÜrde kalmiŞ bumu dÜŞÜk puan.taban 30 ken bunlar dÜŞÜk puanmi oluyor?hayır demeyecektin 60 üzeri 26 ya hayır dedi çocğunluk... Düşük puanlılar atandı... Biraz daha bekleyin....
teşekkür ederim hocam inşallah iyi olurırmak hocam ben diyarbakırlıyım benim için köyleri sroun olmazdı zaten sizinde hayırlı uğurulu olsun
ırmak hocam ben diyarbakırlıyım benim için köyleri sroun olmazdı zaten sizinde hayırlı uğurulu olsun
hocam bende silvan aşağı veysi i.ö.o. atandım okul nasıl kalacak ev bulabilecekmiyim öğretmen evi varmı kiralar ne kadar bilgi verirseniz çok sevinirim ALLAH a emanet olunırmak hocam ben diyarbakırlıyım benim için köyleri sroun olmazdı zaten sizinde hayırlı uğurulu olsun
Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.
Kayıt Ol!