Hepsi çok güzeller sizin ellerinize ve "küçük meleklerinizin" ellerine sağlık! Ben bu bölüme gitmeyi çok istiyordum hala istiyorum gerçi ama denedim olmadı şu anda başka bir bölümde okuyorum ama inanın aklım ve en önemlisi kalbim hep bu bölümde inşallah birgün banada "küçük meleklerimle" birlikte böyle bir sergi açmak nasip olur...