Radyo yaptık.

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan MouSTaPHa83
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:14
Puanları 36
Solutions 0
Katılım
6 May 2006
Mesajlar
1,347
Tepki Skoru
0
Puanları
36
Yaş
42
Konum
Elmalı/ANTALYA - Bandırma,Akçay/BALIKESİR
@MouSTaPHa83
Radyoyu yapmaya öğleden önce kolaj çalışmasından sonraki tenefüzümüzden hemen sonra başladık.Fakat aynı anda hem Radyo hem tlevizyon hem de akvaryumun iskeletini yaptığımız için bitmedi.
.
Öğle arasında çocuklar yokken akvaryumun iskeletini bitirdim ve sonra radyomuzu tamamladık. :)
...
 

Ekli dosyalar

  • DSCF2032.jpg
    DSCF2032.jpg
    45 KB · Görüntüleme: 1
  • DSCF2033.jpg
    DSCF2033.jpg
    41.5 KB · Görüntüleme: 1
  • DSCF2035.jpg
    DSCF2035.jpg
    43.2 KB · Görüntüleme: 2
  • DSCF2037.jpg
    DSCF2037.jpg
    54.6 KB · Görüntüleme: 16
buda güzell olmuşş :) tşklr
 
Teşekkür ve rica ederim. :D
 
Bu kadar orjinal bi radyo görmemiştim:))tşk hocam...
 
ellerinize sağlık:)
 
Çok güzel olmuş öğretmenim ellerinize sağlık:)
 
ellerinize saglık
 
Teşekkür ederim.
 
beğendim,,,güzel olmuş...elinize sağlık :) ben deee, hani şu eski radyolar var ya hocam, onlardan yaptırmak istiyorum ama bakalım nasip :) bu arada ,trt radyo kanallarındaki yarışmalarda hala veriyorlar eski görünümlü radyolardan :)
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst