I isp.4 Puanları 16 Solutions 0 Katılım 27 Haz 2007 Mesajlar 409 Tepki Skoru 0 Puanları 16 Yaş 50 Konum ANKARA @isp.4 19 Ağu 2007 #1 duvar resimlerim. canım öğrencilerimle kurabiye yapıp afiyetle yedik
N nevriyec Puanları 0 Solutions 0 Katılım 4 May 2007 Mesajlar 5,261 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 40 @nevriyec 19 Ağu 2007 #2 afiyet olsun..çok lezzetli gözüküyo çocuk eli değmiş ) teşekkürler hocam
I isp.4 Puanları 16 Solutions 0 Katılım 27 Haz 2007 Mesajlar 409 Tepki Skoru 0 Puanları 16 Yaş 50 Konum ANKARA @isp.4 19 Ağu 2007 #3 nevriyec.iğim mesajlarınla beniyalnız bırakmadığın için teşkür.
S sevilnas Puanları 0 Solutions 0 Katılım 18 Eyl 2006 Mesajlar 2,999 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 44 Konum SaMSuN_BaFRa Web sitesi sevilnas.azbuz.com @sevilnas 19 Ağu 2007 #4 teşekkür ederim paylaştığınız için hocam. sınıfınız,minikleriniz,çalışmlarınız çok şirinler
K kzncnnet Puanları 0 Solutions 0 Katılım 31 Tem 2007 Mesajlar 1,943 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 40 Konum uŞAK ve UŞAK @kzncnnet 20 Ağu 2007 #5 cok seker cocuklarınız var masallah basarılarınızın devamının dılıyorum
T turanemine Puanları 0 Solutions 0 Katılım 20 Tem 2007 Mesajlar 6,954 Tepki Skoru 2 Puanları 0 Yaş 48 @turanemine 20 Ağu 2007 #6 paylaşım için teşekkürler
Ş şezom Puanları 0 Solutions 0 Katılım 13 Şub 2007 Mesajlar 744 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 54 @şezom 20 Ağu 2007 #7 teşekkürler
B bernaa45 Puanları 0 Solutions 0 Katılım 26 Haz 2007 Mesajlar 271 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 52 @bernaa45 20 Ağu 2007 #8 paylaşımınız için teşekkürler
I isp.4 Puanları 16 Solutions 0 Katılım 27 Haz 2007 Mesajlar 409 Tepki Skoru 0 Puanları 16 Yaş 50 Konum ANKARA @isp.4 20 Ağu 2007 #9 herkese teşekkür ederim....
I isp.4 Puanları 16 Solutions 0 Katılım 27 Haz 2007 Mesajlar 409 Tepki Skoru 0 Puanları 16 Yaş 50 Konum ANKARA @isp.4 28 Ağu 2007 #10 vavvvvvvvvv
H hekate Puanları 0 Solutions 0 Katılım 7 Eki 2006 Mesajlar 2,213 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 39 Konum bursa @hekate 29 Ağu 2007 #11 ayy çocuklarınız çok şirin;ayrıca arkadaki eşekli sayı kavramını da çok beğendim
S semoş Puanları 0 Solutions 0 Katılım 4 Tem 2007 Mesajlar 1,596 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 40 Konum eskiden kayseri idi ama artık malesef adapazarı:( @semoş 29 Ağu 2007 #12 duvardaki ördek sürüsüne bayıldım süper olmuş