Paylaşmak güzeldir.

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan isp.4
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:14
Puanları 16
Solutions 0
Katılım
27 Haz 2007
Mesajlar
409
Tepki Skoru
0
Puanları
16
Yaş
50
Konum
ANKARA
@isp.4
duvar resimlerim.

canım öğrencilerimle kurabiye yapıp afiyetle yedik

 
afiyet olsun..çok lezzetli gözüküyo çocuk eli değmiş :):):))

teşekkürler hocam :)
 
nevriyec.iğim mesajlarınla beniyalnız bırakmadığın için teşkür.
 
teşekkür ederim paylaştığınız için hocam.
sınıfınız,minikleriniz,çalışmlarınız çok şirinler
 
cok seker cocuklarınız var masallah basarılarınızın devamının dılıyorum
 
paylaşım için teşekkürler
 
teşekkürler
 
paylaşımınız için teşekkürler
 
herkese teşekkür ederim....
 
ayy çocuklarınız çok şirin;ayrıca arkadaki eşekli sayı kavramını da çok beğendim:)
 
duvardaki ördek sürüsüne bayıldım süper olmuş
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst