Palyacoooooo

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan kzncnnet
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:07
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,943
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
40
Konum
uŞAK ve UŞAK
@kzncnnet
alıntıdır



:ollk::ollk:
 
Bu D Açok Güzel Bir çalişma Olmuşpaylaştiğin Için Sağol Canim
 
ellerinizi sağlık hocam...çok şirin gözüküyo
 
şirin olmuş saol hocam
 
teşekkürler
 
Üye Bilgisi
emotion:
Üyelik tarihi: Sep 2006
Mesajlar: 76
Diğer Bilgiler

REP Puanı
Tecrübe Puanı: 2

Yararlı Bilgiler




--------------------------------------------------------------------------------

teşekkürler
 
teşekkürler
 
çok şeker görünüyor:) teşekkürler
 
çok cici olmuş :)))
 
Teşekkürler.Ben tam bir palyaço delisiyim çok seviyorum paylaşımlarınız için sağolun.
 
teşekkürler
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst