ben açıköğretimde okulöncesi bölümününde olmasına karşıyım. Aynı kefeye konmak istemiyorum. Okurken bizim çektiğimiz zorlukları çekmediler. bi öğrenim bursu borçları olmadı. Şimdide kpss için zorluk çekmeden atandılar. Ben 76 puanla sözlemeli olarak çalışıyorum. Bu 3. yılım. Batıda şartları zor olan bir köyde çalışıyorum. 51 puanla manisanın ve çanakkalenin güzel yerlerine atanmışlar. Arada nekadar çok puan farkı var. Benim sözleşmeli olarak çalışmam hakmı? Yazık benim yılımda atananlara. şuan kadro bile 72 ye düşmüş. Devlet bunun hesabını yapmasını hiç mi bilmiyor.