Bize 2 gün önce gelen yazı da milli eğitim müdür yardımcısının ve beş-altı merkezi okul müdürünün imzasının olduğu,normal eğitimin ve buna paralel de bünyesinde bulunan anasınıflarının giriş çıkış saatlerinin değiştiğini bildirdikleri bir yazı geldi.Merkezdeki birkaç arkadaşa da O.Ö.G.Müd'lüğünün üzerinde 27-10-2007 tarihli olan(Anasınıflarında ikili eğitim yapılması esastır.Ancak,normal öğretim yapılan ve ikinci grup oluşturacak sayıda çocuk bulunmayan okullarda okulun öğretim şekline uygun olarak da eğitim YA-PI-LA-Bİ-LİR)yazısındaki yapılabilir kısmı gerekçe gösterilmiş.Zaten biz iki şubeyiz yani ikinci grup oluşturulmuş ve öğrenci sayımız yeterli.Eğer yönerge buysa uymuyor bize.Karşı çıktığımızda bize denen o zaman sizi ikili yani sabahçı-öğlenci yapalım oldu.Buda imkansız çünkü o uygulama saatlerinde köye servis yok.Ayrıca ayrı ayrı sınıfımız var ve velilerden böyle bir talep yok.