Meb. müsteşar yard. ntv'deydi

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan essrraa
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:24
İhtiyaçç çokk da neden 2308 kişi o halde?? kendinizi umutlandırmayın bence..Çok zorrr geçen yıl ki gibi daha olamaz büyük bir şansı kaçırdık..Ama bizim umutlanmamız nimet hanımın sürekli bizle ilgilenir gibi görünmesnden ve yorumlarındandırr.
 
İhtiyaçç çokk da neden 2308 kişi o halde?? kendinizi umutlandırmayın bence..Çok zorrr geçen yıl ki gibi daha olamaz büyük bir şansı kaçırdık..Ama bizim umutlanmamız nimet hanımın sürekli bizle ilgilenir gibi görünmesnden ve yorumlarındandırr.​

KATILIYORUM ARKADASA HIC BISEY GECEN SENEKI GIBI OLMICAK KESKE OLSA AMA OBIR SANSTI VE BIZ O SANSI DEGERLENDIREMEDIK:( BOSALAN KADROLARA SOZLESMELI ATAMA YAPIACAK DIYOR OYLE OLURSA YUKSEK PUANLLAR DOLDURURLAR UFFF....COK MORALIM BOZUK
 
bakan çubukçu ne zaman tüm mezunları alıcam dedi. kendi gözüyle gören kulağıyla işiten söylesin ne olur miş muş la değil okulöncesinin bütün mezunlarını mı alacakmış

arkadaşım bakan tüm okulöncesi mezunlarını alıcam demedi... herkes burada duymak istediği gibi anlıyor. bakanın söylediği aynen şuydu ; " okulöncesi, pdr, sınıf öğretmenliği bir de yanlış hatırlamıyorsam engelliler öğretmenliği en fazla ihtiyacımız olan alanlar ve tüm mezunalrı alabailecek güçteyiz" dedi. alabilecek güçteyiz demesi yalnızca bizim bölüm için değildi yani ayrıca alabilecek güçteyiz demesi başka şey alacağız demesi başka şey...
NTV'ye konuşan müşteşar yardımcısı salih çelik de 8 yıllık eğitim zorunlu olduğu için en çok ihtiyacımız sınıf öğretmenliğinde ve buna öncelik veriyoruz dedi.. eee buna ne diyeceksiniz çok iyi dinleyen arkadaşlar...
 
adam sorulara cvp vermekten aciz öğğretmen açığı yok diyor tabiki olmaz atamaları tamam lamadan ücretli başvuruları alınmaya başladı hala oturup kaderinize razı olmaya çalışıyorsunuz
 
bütlüler sevinsin onlara yetişir
 
arkadaşlar hep şunu söyledim bazı arkadaşlar tepki göstermişti.yine söylüyorum ücretli alımını sözleşmeli alımdan önce başlatacaklar ve başvuru yaparsanız sözleşmeli yerinizi kendiniz kapatmış olacaksınız eğer başvurmassanız alım çok olacak çünkü diğer branşları bizim kontenjana verecekler bunların söylmeye çalıştığı bu boşalan yerler kadar sözleşmeli demek sadece bizden değil tüm branşlardan geçenleri ihtiyaç doğrultusunda kaydıracaklar.eğer başvurmazda alımı beklersenizde atanamazsanız korkmayın gidip mem e ben görev almak istiyorum dediğinizde görev alırsınız çünkü o diplomanızın yerini kimseler tutamaz.biraz cesaretli olun bu sene ücretliye başvuru çok olursa özelliklede bu bölüm mezunu atanmayı unutun bu kesin ve nettir.bakın çok uğraşıyorum neler yaptığımı tahmin bile edemezsiniz belki kendimi çok deşifre ettiğim için ben atanamıyacağım bile bu kadar yani lütfen söylediklerimi dikkate alın.sözleşmeli alım eğer ücretliye başvuru düşük olursa 4000 i geçecek ben burdayım sizleri okumaya ve yazmaya devam edeceğim.yanılırsam o zaman konuşuruz.
 
evet tarih neresinde söylüyo ben mi anlayamadım???????????????????*
 
2010 Ağustos kadrolu atamada Okulöncesi Eğitimi Öğretmenliği kadrolu 2658 kontenjan verilmişitir. Bu bağlamda Okulöncesi Eğitimi Öğretmenliği'ne verilen kontenjan azdır. Biz ATAMA BEKLEYEN 7.000 Okulöncesi Eğitimi öğretmeni dururken Okulöncesieğitim Öğretmenliği'nin açığını atama sayısını düşük tutup diğer alan öğretmenlerinden ve lisans mezunu olmayan öğrencilerle ücretli öğretmenlik yaparak karşılanması içler acısı. Biz ATAMA BEKLEYEN 7.000 Okulöncesi Eğitimi öğretmeni ücretli ögretmenlik adı verilen mevsimlik işci olmamayı istemiyoruz ve başvurmayacağız. Bu bölümde ihtiyaç belirlemelerine göre kontenjanın artırılmasını- başka bölüm mezunlarının çok az bir süreyle elde ettikleri gereksiz ve geçersiz belgelrle bizim önümüze geçmelerini istemiyoruz sayrıca sayın milli eğitim bakanımızın bir tv proğramında yaptığı konuşmada okulöncesi öğretmen ihtiyacının çok olduğu ve hepsini atayabilicek güçte olduğunu hatırlatırız gereğinin yapılmasını arz ederiz .
 
elfida hocama katılıyorum
yeni sayfa açtık destek olun arkadaşlar sınıfçılar bu şekilde kontenjanlarını artırdılar.
 
nerdesiniz beni bilenler destekkkkkkkkkkkkkkk
 
bu adreslere her gün atacağınız bir kaç mail atanmanızı sağlayacak durum çok ciddi önümüzde iki yıllıklar var uyumayın arkadaşlar sözleşmeli atamada baskı yaptık atandık yoksa hayal
 
destekkkkkkkkkkkkkkkk
 
BİrsÜrÜ maİl attim bu adreslere hergÜnde aticam
 
Meb bİlgİ edİndİrmedekİler kizmiŞlardir.Ücretlİ kÖle olmak İstemİyoruz falan yazdim ÇÜnkÜ ama napalim gerÇek bu
 
biz ücretli çalışmıyoruz atama olmak zorunda geçen yıl burada kaç tane okul öğretmensizdi bana sıra gelmesede ben kendi adıma ücretli çalışmayacağım
 
arkadaşlar hep şunu söyledim bazı arkadaşlar tepki göstermişti.yine söylüyorum ücretli alımını sözleşmeli alımdan önce başlatacaklar ve başvuru yaparsanız sözleşmeli yerinizi kendiniz kapatmış olacaksınız eğer başvurmassanız alım çok olacak çünkü diğer branşları bizim kontenjana verecekler bunların söylmeye çalıştığı bu boşalan yerler kadar sözleşmeli demek sadece bizden değil tüm branşlardan geçenleri ihtiyaç doğrultusunda kaydıracaklar.eğer başvurmazda alımı beklersenizde atanamazsanız korkmayın gidip mem e ben görev almak istiyorum dediğinizde görev alırsınız çünkü o diplomanızın yerini kimseler tutamaz.biraz cesaretli olun bu sene ücretliye başvuru çok olursa özelliklede bu bölüm mezunu atanmayı unutun bu kesin ve nettir.bakın çok uğraşıyorum neler yaptığımı tahmin bile edemezsiniz belki kendimi çok deşifre ettiğim için ben atanamıyacağım bile bu kadar yani lütfen söylediklerimi dikkate alın.sözleşmeli alım eğer ücretliye başvuru düşük olursa 4000 i geçecek ben burdayım sizleri okumaya ve yazmaya devam edeceğim.yanılırsam o zaman konuşuruz.

evet doğru sölüyosun.ayrıca şimdi ücretliye başvurulmazsa istedikleri zaman başvurailirler.bence bütün arkadaşlar sözleşmeli alım bittikten sonra başvurun ücretliye eğer çalışmaya çaok ihtiyacınız varsa.ama sözleşmeli alımı bekleyin derim kendi şansınızı kendiniz öldürmeyin.ücretli alım herzaman açıkdır.sene ortasında bile gitsen okul verirler çünki öğretmen yok.bunun farkındalar.sizlerde farkına varın.kendi değerinizi kendiniz öldürmeyin ve ücretliye başvurmayın ki sözleşmelide en fazla pay bizlerin olsun.karar sizlerin kendi kaderinizi kendiniz belirleyeceksiniz.ben geçen yıl istifa ettim ücretliden özel eğitimdeyim aslada çalışmayacağım ücretli sizlerde çalışmayın açıklar belli olsun.
 
ücretli kölelige hayırrr
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst