Maaş :)

teşekkürler oceann hocam
 
arkadaslar 15 subata kadar hic calismadigimiz icin 15 subattan itibaren maas hesaplaniyo + kirtasiye masrafi diyelimki maasimiz 1750 sozlesme icin kesildiginden emin degilim ama 200 kesilse 1550 olur yani yarisi kesilmez ins. kadrolu atanin rahat edin demis birisi kadrolu atama olurmuki tekrar
 
arkadaslar 15 subata kadar hic calismadigimiz icin 15 subattan itibaren maas hesaplaniyo + kirtasiye masrafi diyelimki maasimiz 1750 sozlesme icin kesildiginden emin degilim ama 200 kesilse 1550 olur yani yarisi kesilmez ins. kadrolu atanin rahat edin demis birisi kadrolu atama olurmuki tekrar

öle değil arkadaşım sen şubat da giriş yaparsan meb e
1 sigortan yatmaya basşlar
2 ek derssiz ücretin hesaba girer
3 hizmet günün başlar

elbette derse girmöeyecez ama giriş yaptıgın çalışmaya basladı görünüyorsunuz. o yuzden ben 1 şubatta gidip memlekete dönüp 14 ünde tekrar gitmeyi planlıyorum .
bunları küçümsemeyin benim kuzen 7 gun yuzunden özel durum atamasına basvuru yapamadı
 
oceann hocam çok haklı arkadaşlar bir gün bile çok önemli bende 31 ocakta atandığım yerde olup başlangıç yapmayı düşünüyorummmm....
 
Arkadaşlar ben haftaya gitmeyi düşünüyorum çünkü ne kadar erken başlanırsa o kadar eş durumu atamasına denk gelme şansı artıyo birde 31 ocaktan önce işlemleri yaptırmanız gerekiyo diye biliyorum yani atama belli olduktan sonra 15 gün içinde işlemleri yaptırmak gereklii yanlışmı biliyorum arkadaşlar
 
Ya arkadaşlar şimdi ne yapacağız?Bu konuda görmüş geçirmiş biri kesin bilgi versin lütfen....Aklım iyice karıştı.Tek bildiğim en kısa zamanda göreve başlamak lazım.Bu arada ilköğretim yarım gün olan okullarda ücret durumu nedir?Bilen varmı?Merak ettim..
 
maaş 1700 olmaz arkadaşlar, ek ders ile beraber olabilir anca.. ilk 6 ay maaş biraz daha yüksek oluyor, son 6 ay ise yüzdelik dilime girildiği için biraz düşüyor, ayrıca aralıkta yarım maaş alınıyor, ocak başında sözleşme yenileniyor ve belli bir miktar kesiliyor, ama maaşın yarısı değil tabi. 15 aralık ve 31 aralık arası maaş alınmış oluyor aralıkta yani yarım maaş ocakta ise 1,5 maaş alınıyor çünkü sözleşmeli öğretmenler maaşlarını peşin alıyor. anaokullarında çalışınca sadece ek derste fark oluyor, maaş aynı geliyor, o da tam gün çalışırsanız sadece yibolarda nöbet ücretleri eklenebiliyor. Bir de benim hala çözemediğim bir durum ise illere göre maaşlar değişiyor sözleşmelide bir yerde 1250 alınırken başka bir ilde 1400 olabiliyor, bu da ilin vergi dilimine bağlı deniyor ama bana haksızlık gibi geliyor..
 
Arkadaşlar ben haftaya gitmeyi düşünüyorum çünkü ne kadar erken başlanırsa o kadar eş durumu atamasına denk gelme şansı artıyo birde 31 ocaktan önce işlemleri yaptırmanız gerekiyo diye biliyorum yani atama belli olduktan sonra 15 gün içinde işlemleri yaptırmak gereklii yanlışmı biliyorum arkadaşlar

arkadaşım 31 ocaktan itibaren 15 gün içinde işlemlerimizi yaptırmıcakmıyız..
 
Arkadaşlar herkes atandığı ilin milli eğitim müdürlüğünü arayarak göreve başlama tarihi ve istenen belgeler hakkında bilgi almalı. İstenen belgeler il milli eğitim müdürlüklerinde farklılık gösterebiliyormuş. Başlama tarihini de net öğrenmiş olursunuz.
 
darısı bizim başımıza :) ben daha 3. sınıfım ama kaygılanmaya başladım bile umarm atanırız ilk seferde :)
 
herkes birşey söylüyor arkadaşlar en iyisi il milli eğitimi ve okuldaki müdürümüzle görüşmek herkese kolay gelsin şimdiden:)yalnız şimdiden gideceğim 14.5 saat yolu düşünüyorum:((
 
kırgülü hocam 14bçk saat ne ki ben taa lüleburgazdan ığdıra doğru yol alıcam :)
 
atanan arkadaşlarıma hayırlı olsun ne kadar erken başlarsanız okadar avantajlı olursunuz kırtasiye parasını alamayan arkadaşlarım var [ben geçen yıl 10bin atamada atandım 31 eylülden sonra göreve başlayanlar kırtasiye alamamıştı]ek derse göre değişiyo 1650 1700 arası maaşımız aralıkta yarım maaş alıyoruz ocakta birbuçuk maaş ve ekders alcakmışız tabi bu ilden ile değişiyo kimi iilerde aralığı tam yatırmışlar kesintiden bahsetmişsiniz o kesinti damga vergisi oluyo bu yıl bizde 200 tl ödeyecekmişiz kaldırıldı diye duymuştum ama şuanda kimse bişey bilmiyor.görev yerlerinizde başarılar....
 
Hocam kesilmez dediniz ama her sözleşme yapıldığında 200 tl ilk seferinde kesiyorlarmış.Bana da çok saçma geldi ve bir mantık yürütemedim bu konuda,doğrusu.


yanlış bilgi hocam sizler şubatın 15 inde 1,5 maaş 2 milyar civarı yatacak . birde her yıl başı sözleşme imzalayacağımızdan 190 tl gibi bir damga vergsi maliyeye yatacak. atananlara hayırlı olsun.
 
tuba tokuşoğlu arkadaşım bende muşta yiboya atandım.normalde 1700 diye duydum yiboda artı 8 gece nöbetiyle 2000 oluyormuş.artık farketmez ne gelecek bakalım:))
hangı yıbo hocam kaçla atandınız bn de yazmıstım yıbo ama gelmedııı :(:(:( sanırım sızın puan bnden dusuktu bana korkut geldı ama korkutta fena sayılmaz bu arada muşta okudum bn unv soracanız bıse varsa yardfımcı olabılrım
 
wicked teacher hocam ben bulanık 75.yıl yiboya atandım.63.069ile.55lerle urfa merkez, muş merkeze atananları duyunca insan üzülsem mi sevinsem mi diye düşünmeden alamıyor.artık hayırlısı buymuş diyorum.siz korkutta hangi okula kaçla atandınız???
 
arkadaşlar bende tam gün okula atandım 8buçuk 4 buçuk diyo :( benim ek dersim kaç saat olur acaba çok fazla değil mi bu saatler??nolur yardımmmm
 
öle değil arkadaşım sen şubat da giriş yaparsan meb e
1 sigortan yatmaya basşlar
2 ek derssiz ücretin hesaba girer
3 hizmet günün başlar

elbette derse girmöeyecez ama giriş yaptıgın çalışmaya basladı görünüyorsunuz. o yuzden ben 1 şubatta gidip memlekete dönüp 14 ünde tekrar gitmeyi planlıyorum .
bunları küçümsemeyin benim kuzen 7 gun yuzunden özel durum atamasına basvuru yapamadı

hocam zaten subatin 14unden once calismicamiz icin ek ders alamicaz sigorta hizmet gunude cok onemli degilse ayin 10 gibi falan gitmek yeterlimi
 
mavidüşler hocam 31ocaktan 14şubata kadar zamanın var istediğin zaman gidebilirsin :) ama 15günlük maaş da az deil benim için hatırı sayılır 1şubatta orda olmayı düşünüyorum. hayırlısıyla ulaşırız inşallah okullarımıza :)
 
hocam zaten subatin 14unden once calismicamiz icin ek ders alamicaz sigorta hizmet gunude cok onemli degilse ayin 10 gibi falan gitmek yeterlimi

ek ders alınmayacak mantıklı olarak ama standart 14 günlük maaş (1 şubatta baslanırsa) alınır buda 700 civarı yapar sanırım
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst