ya arkadaslar eminmisiniz 15 tatilde okadar maas alabilecegimizden calismicamiz icin bakanligin maaslarimizi 14unden sonra isletmeye baslicani dusundum ben bu solediginiz dogruysa cok guzel.peki nerden biliyosunuz bunu
arkadaşlar ben her ihtimale karşı sağlık raporu aldım, sabıka kaydımıda alıcam, ama mal bildirimi nerden nasıl alınıyo bilemiyorum bilgisi olan varmı evrakları yinede tam götürelimde sonra zorlanmıyalım bence evimiz uzaklarda kalacakarkadaşlar istenen belgeler arasında sabıka kaydı, mal bildirimi ve sağlık raporunu için il milli eğitimden göreve başlarken form doldurmak yeterli bildiğim kadarıyla bu konuda her hangi bir değişiklik yok değil mi ? bu kadar kolay olmasın şaşırttı beni doğrusu
hocam ben 56.164 le güven i.ö.o ama bizim okul 2 ksıı açmıstı kontejan ve de diger arkadas 54 le atanmıs ondan haberım yok ama o puanlarla oraya atanana varsa bana da koyar bu ama yapcak bıse yok nasıp dıleımwicked teacher hocam ben bulanık 75.yıl yiboya atandım.63.069ile.55lerle urfa merkez, muş merkeze atananları duyunca insan üzülsem mi sevinsem mi diye düşünmeden alamıyor.artık hayırlısı buymuş diyorum.siz korkutta hangi okula kaçla atandınız???
Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.
Kayıt Ol!