Maaş :)

ya arkadaslar eminmisiniz 15 tatilde okadar maas alabilecegimizden calismicamiz icin bakanligin maaslarimizi 14unden sonra isletmeye baslicani dusundum ben bu solediginiz dogruysa cok guzel.peki nerden biliyosunuz bunu
 
arkadaslar ben dun atandığım yere gıttım.il mebe de uğradım ben aslında subat 10 gıbı gidip işlemlerımı yapayım dıyordum ama ordakıler bana 31 inde gel hemen işlemlerini yap sıgortan falan baslasın maasın yatmaya başlasın dedı yanı ne kadar erken gelırsen o kadar ıyı olur dedı...
 
hayırlı olsun arkadaşlar başarılar...
 
arkadaşlar istenen belgeler arasında sabıka kaydı, mal bildirimi ve sağlık raporunu için il milli eğitimden göreve başlarken form doldurmak yeterli bildiğim kadarıyla bu konuda her hangi bir değişiklik yok değil mi ? bu kadar kolay olmasın şaşırttı beni doğrusu
 
arkadaşlar istenen belgeler arasında sabıka kaydı, mal bildirimi ve sağlık raporunu için il milli eğitimden göreve başlarken form doldurmak yeterli bildiğim kadarıyla bu konuda her hangi bir değişiklik yok değil mi ? bu kadar kolay olmasın şaşırttı beni doğrusu
arkadaşlar ben her ihtimale karşı sağlık raporu aldım, sabıka kaydımıda alıcam, ama mal bildirimi nerden nasıl alınıyo bilemiyorum bilgisi olan varmı evrakları yinede tam götürelimde sonra zorlanmıyalım bence evimiz uzaklarda kalacak :( birde sınav sonuş belgesi elime ulaşmadı ne yapıcam arkadaşlar bilgisi olan var mı?
 
hocam sınav sonuç belgesi gelmeyecek siz bilgisayardan çıktı alacaksınız .
 
arkadaşlar mal bildirimi gittiğiniz yerdeki ilveya ilçe mem de size form verilerek dolduruluyor. sağlık raporunada gerek yok. başarılar
 
acaba o maaşı alabilecekmiyiz ya o ilk maaşımız hep tırsıyorum artık inş sorunlar çıkmaz
 
wicked teacher hocam ben bulanık 75.yıl yiboya atandım.63.069ile.55lerle urfa merkez, muş merkeze atananları duyunca insan üzülsem mi sevinsem mi diye düşünmeden alamıyor.artık hayırlısı buymuş diyorum.siz korkutta hangi okula kaçla atandınız???
hocam ben 56.164 le güven i.ö.o ama bizim okul 2 ksıı açmıstı kontejan ve de diger arkadas 54 le atanmıs ondan haberım yok ama o puanlarla oraya atanana varsa bana da koyar bu ama yapcak bıse yok nasıp dıleım :):):)
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst