Kurucu - Sorumlu Müdürlük

hocam o ark yenı basladı yanı deneyımsız ama bızım mudurumuz cok ıyı sıze her konuda yardımcı olur bır bılgıye ıhtıyacınız oldugunda ozelıme msj atın ben ogrenır sıze ıletırım ıyı calısmalar............
 
Arkadaşlar stajerliği kaldırılmayan biri yuvalarda sorumlu müdürlük yapabiliyormu?Anaokullarında yapılmıyo diye biliyorum ama yuvalarda yapanları duydum bana böyle bir teklif geldi başladım ama tam bilgi alabileceğim kimse yok okulun sahibi kimya öğretmeni o yüzden oda tam bilgi sahibi değil.Bilgisi olan arkadaşlar beni bu konuda aydınlatırsa sevinirim.
 
arkadaşlar sadece şunu bilmeli yeter ( şu olmalı bu olmalı boşverin)
-müdürlük yaptığı okulun devletin okulu olduğunu ona babasından miras kalmadığını
-müdür de olsa önce öğretmen olduğunu
 
mrb lar arkadaşlar bi soru sorulmuş ama cevabını göremedim bende aynı soruyu sorucam cevaplarsanız sevinirim kurucu müdürlük teklifi geldi ama ben yeni 2008 mezunuyum yönetmeliğe göre en az 2 yıl görev yapmış olması lazım diyor ben usta öğretici olarak nerdeyse 5 yıl yaptım bu sayılır mı yönetmeliğe göre. Ve stajerliğin kalkması şart mı cevaplarsanız çok sevinirim
 
bildiğim kadarı ile stajerliğin kalması şart ,usta öğretilicikteki sürenin etkisi olacağını sanmıyorum
 
öncelikle şunu söyliyeyim bende bir kurucu müdürüm ancak mevzuatta ve yönetmeliğin son değişimiyle size şu biliğiyi vereyim
kurucu müdür: okul binası yapılırken ve okul eğitim öğretime başlayana kadar o okuldan sorumlu kişye deniyor kurucu müdürün ünvanı okul eğitim öğretime başladığı tarihte bitiyor ve eğer sizseniz bu kiş sizin artık ünvanınız 6 ayda bir onayı yenilenen müdür vekili oluyor,kurucu müdür diye birşey yok artık ben bizzat genel müdürümüz remzi inanlıyla telefonda görüştüm kendisiyle antalyada yapılan seminerde resmen artık başını ağrıttım ve bizim antalya dönüşümüzde bu genelgeyi yolladılar ve kurucu müdür yoktur demişti artı ek ders olarak 18 saat ek ders almaları gerekiyor 20 saat olan ilköğretim müdür vekillerininki benim 3,5 yılım doldu ve kurucu müdürlükle başlayıp şuan da m.v yim bilğiniz olsun
 
doğudaysanız stajerliğin kalkması şart değil ama şunu söyliyyim kabuletmediyseniz etmeyin kurucu müdürlük çok ama çok zor artı sizden daha kıdemli biri geldiğinde sizin okul normunuzda okul müdürlüğünüz boş gözüktüğü için siz tekrar öğretmenliğe döneceksinizdir biğiniz olsun başarılar
 
bu arada usta öğretici olarak çalıştığınız gün stajerliğiniz kaldırıldıktan sonra hesaplanırki bunu sakın unutmayın yaptırın kademenizin düşmesini sağlayacaktır.başka bir kadro açısından yararı yok ama inanıyorum ki size bu 5 yıl çok şeyler katmıştır
 
25 saat alır
 
mrhaba grup üyelri.. ben hacettepe sosyal hizmet mezunuyum.özel bir kreşten sorumlu müdürlük teklifi geldi.. şu an hiç bir işte çalışmıyorum.. ben diplmamı kiralamak istiyoeum.. piasaya nekadar veriyor bilmiyorum. bana yardımcı olursanız sevirim.. lütfen acil cevap beliyorum aksi halde fiyat konusunda anlasamayıp işi kaybedeceğim.. sevgile ve tesekkurler
 
Arkadaşlar diplomamı kiralamak istiyenler var. Kaça kiralanıyor bilgisi olan var mı? Bu arada diploma kiralamak ve kiralatmakta suçmuş bu konuda görüşlerinizi yazarsanız sevinirim. Saygılar.
 
Değerli arkadaşlar Yöetmeliğe göre Kurucu Müdürler HAftada 25 saat ek ders alır. Vekil müdürler(BEN) 18 saat ek ders alıyor....
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst