Kurucu - Sorumlu Müdürlük

hayırlı olsun her branşın zorlukları vardır herşey zamanla öğrenilir.
 
teşekkürler arkadaşlar inşallah başarılı olurum
 
başarılar dilerim
 
öncelikle hayırlı olsun...idarecilik tam adı üstünde idare etmek...öğretmenleri,öğrencileri,velileri,onlarca evrağı idare etmek...herşeyden haberi olmak zorunda kalmak...pratik olarak problem çözebilmek,soğukkanlı olmak...az tatil çok iş demektir...ama güzeldir...çok uğraşırsın,çok başın da ağrır bazen,terletir ama dönüp de başardıklarına baktığın zaman senden mutlusu yoktur...ve bir püf noktası;kurallar sözkonusu olduğunda kimseyi kırmaktan korkma...başarılar....
 
hayırı olsun.en iyisi
 
hayırlı olsun arkadaşım da hevesini kırmak için değil ama niye hem müdürlük hemde öğretmenliği kabul ettin ki. ben Ankara'da sorumlu müdürlük yapıyorum hakkatten kolay bir şey değil heleki sizinki hem sınıf hem idare, madem öyle umarım maaş iyidir. sorumlu müdürlüğe gelince sanıyorum ki sizin personel üzerinde yetkiniz olmayacak sınıfta olacaksınız galiba.biz sosyal hizmetlere bağlıyız sizde öyle iseniz yardımcı olmaktan mutluluk duyarım çünkü ben de 2 yıl önce başladığımda 10 yıllık öğretmen olmama rağmen çok tecrübesizdim personelle mesafe koyamadım birde baktım ki ilişkiler laşkalaşmış temizlikçi "boyum yetmedi şuranın tozunuda siz alıverin"gibi çirkin konuşmalar oldu. tabi bunları artık aştık ama en baştan tatlı sert olmak en güzeli ben bunu biraz geç öğrenenlerdendim ama artık öğrenmediğim şey kalmadı ha buna karşılık personelden " cicim ayı bitti " ifadeside kullanıldı.siz tam olarak nasıl anlaştığınızı anlatırsanız ve sorunlarınızı paylaşırsanız elimden geleni yaparım tekrar hayırlı olsun sevgiler....
 
Merhaba,
bu diploma kiralama konusunu ben de merak ediyorum.
Kreşte sorumlu müdür olarak fiilen çalışan birisine diploması için ne kadar ekstra ödeme yapılması gerekir. Bu işin bir piyasası varmı.
Açacağım kreşte, ben mezun olana dek, bu şekilde bir sorumlu müdür çalıştırmak istiyorum. Hem diplomasını kullanmak, hem de fiili olarak çalıştırmak istiyorum.
bu konuda bilgisi olanlar paylaşırsa sevinirim.
 
ben de olsam hem diplomamdan hem de öğretmenliğimden tek maaşa faydalandırmam :))
 
Arkadaşlar,
Ben zaten, öğretmenlik maaşına ilave olarak diploma için ne kadar ekstra ödemeliyim diye sormuştum, aranızda bu durumda olan varsa, bilgi versin diye.. Sorumlu Müdür olarak görünecek, sınıfında ona bağlı çalışan ilave bir yardımcı öğretmen bulunacak. Bu koşullarda aylık ne kadar diploma ücreti ödemek gerekir.
 
Arkadaşlar,
Ben zaten, öğretmenlik maaşına ilave olarak diploma için ne kadar ekstra ödemeliyim diye sormuştum, aranızda bu durumda olan varsa, bilgi versin diye.. Sorumlu Müdür olarak görünecek, sınıfında ona bağlı çalışan ilave bir yardımcı öğretmen bulunacak. Bu koşullarda aylık ne kadar diploma ücreti ödemek gerekir.

geçen sene 500 civarındaydı
bu sene 650 olmutur herhalde..
ama bence kiralamak sakıncalı
eğer ki aynı okulda çalışmıyorsanız..
büyük bir problem olursa sorumlu müdüre
gidilir hemen ve sizin başınız yanar...
 
en az 600 ytl
 
arkadaşlar bende yeni açılıcak bir anaokulu için kurucu müdürlük teklifi aldım vekil olarak tabi.... bu iş nasıl olur ne gibi zorlukları vardır...bu konuda tecrübelerinizden yararlanmak istiyorum yardımcı olursanız sevinirim.....
 
slm devlette çalışıp diploma kiralayamassın suç işlemiş olursun.çalışmayan biri için veya kurumda çalışıpta kuruma diplomasını verenler ise bildiğim kadarı ile diploma için sigorta +500 -1000 arası üçret. yinede kuruma bağlı.yalnız diplomanızı kiralarken 1 yıllık sözleşme yapın her sene sözleşmeyi memnunsanız yenileyin ve sigortanız 30gün ödendiğini kontrol edin.ayda bir sefer okula gidip görünün,kontrol edin sınıfları öğrencileri, temizlik vsvs
 
Merhabalar,

Eşimle birlikte bir anaokulu açmak istiyoruz... Eşim Okul Öncesi Eğitimi Öğretmenliği 2004 mezunu... Ben İşletme mezunuyum... Benim kurucu olmamı, eşimin de sorumlu müdür olmasını düşünüyoruz... Fakat eşim atanamadığı için resmi okullarda 3 yıl usta öğreticilik ve yaklaşık bir yıldır da özel egitim ve rehabilitasyon merkezinde öğretmenlik yapıyor... Sorumlu Müdür olabilir mi?

Ayrıca, Milli Eğitime bağlı kreş ve anaokulu olarak 0-72 ay aralığında öğrenci alınabilir mi? Yani kreş ve anaokulu birlikte açılabilir mi?

Şimdiden teşekkürler...
 
sorumlu müdürlük 'diploma' işidir.
diploması warsa tamamdır.
ayrıca 0-72 ay değil, isterseniz 0 -12 yaş bile olur.
bu sizin açtığınız kurumun kategorisine bağlı.
kurumunuza özellik belirlersiniz (kreş, gündüz bakım evi, çocuk kulübü...)
-meb ve özellikle sosyal hizmetler size bilgi verir-
ve ona göre teftiş görürsünüz.
olur alırsanız tamamdır..
mevcut kapasitesi, olanaklar, bahçe düzeni, oyun alanı, mutfak-lawabo kapasitesi.... herşeye bakıp karar werirler...

kolay gelsin..

eğitim kurumu açılacaksa bu işi biz yapalım!!
canı sıkılan ew hanımlarına ya da eczacıya, ya da mühendise..... bırakmayalım!!!
 
Arkadaşlar peki sizden bişey öğrenmek istiyorum yardımcı olursanız sevinirim.Yazın özel bi okulla görüştüm hem müdür hem de orada görev yapacaktım deneme süresi diyerek 1 hafta çalıştım 2 gün sahibi mezuniyet belgemi istedi fotokopisini götürdüm ama okulun bana uygun olmadığını düşünüp ayrıldım çıkarken belgemi istedim belki geri gelmek istersin kalsın dedi ve sonra hiç görüşmedim onlarla aklıma bişey takıldı o belgeyle bişeyler yapamazlar değil mi yani benden habersiz müdür olarak gösterilme gibi birşey...
 
çok iyi bilmiyorum ama seni müdür olarak göstermişse sonradan çıkışını vermeyip seni devam ediyor olarak gösterebilir.
 
Giriş işlemlerim olmadı arkadaşım sadece deneme dedi ve 1 hafta çalıştım o kadar sözleşme veya gerekli diğer evrakları vermedim sadece mezuniyet belgesi fotokopisi
 
Bu arada cevap verdiğin için teşekkür ederim :)
 
meraba.kızımın kreşinde böyle bir uygulama var.hem diplomasını kullandırıyor öğretmen arkadaş hem de küçük grup öğretmenliği yapıyor ve 1000-1300 ytl arası bişey alıyor.
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst