öncelikle şunu söyliyeyim bende bir kurucu müdürüm ancak mevzuatta ve yönetmeliğin son değişimiyle size şu biliğiyi vereyim
kurucu müdür: okul binası yapılırken ve okul eğitim öğretime başlayana kadar o okuldan sorumlu kişye deniyor kurucu müdürün ünvanı okul eğitim öğretime başladığı tarihte bitiyor ve eğer sizseniz bu kiş sizin artık ünvanınız 6 ayda bir onayı yenilenen müdür vekili oluyor,kurucu müdür diye birşey yok artık ben bizzat genel müdürümüz remzi inanlıyla telefonda görüştüm kendisiyle antalyada yapılan seminerde resmen artık başını ağrıttım ve bizim antalya dönüşümüzde bu genelgeyi yolladılar ve kurucu müdür yoktur demişti artı ek ders olarak 18 saat ek ders almaları gerekiyor 20 saat olan ilköğretim müdür vekillerininki benim 3,5 yılım doldu ve kurucu müdürlükle başlayıp şuan da m.v yim bilğiniz olsun