E emine77 Puanları 0 Solutions 0 Katılım 6 Eyl 2006 Mesajlar 186 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 48 @emine77 4 Nis 2007 #1 ördek kaplumbağa komşuma faaliyetleri paylaşmama izin verdiği için teşekkür ederim :36_7_8:
E esmaögretmen Puanları 0 Solutions 0 Katılım 4 Mar 2007 Mesajlar 2,114 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 44 Konum KADİRLİ,ANDIRIN,BATMAN @esmaögretmen 4 Nis 2007 #2 KOMŞUNUN ELLERİNE SAĞLIK HOCAM
A asli_engin Puanları 0 Solutions 0 Katılım 19 Haz 2006 Mesajlar 226 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 43 @asli_engin 4 Nis 2007 #3 çok şirin görünüyorlarrr...
P pretty Puanları 0 Solutions 0 Katılım 8 Eyl 2006 Mesajlar 9,421 Tepki Skoru 1 Puanları 0 Yaş 40 @pretty 4 Nis 2007 #4 Komşunun ellerine sağlık
B berna45 Puanları 0 Solutions 0 Katılım 30 Ocak 2007 Mesajlar 907 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 52 @berna45 4 Nis 2007 #5 teşekkürler paylaşım için
Z zynt_mrt Puanları 0 Solutions 0 Katılım 21 Eyl 2006 Mesajlar 428 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 43 Konum ısparta @zynt_mrt 6 Nis 2007 #6 teşekkürler paylaşım için
E elif_su Puanları 0 Solutions 0 Katılım 7 Mar 2007 Mesajlar 63 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 43 @elif_su 6 Nis 2007 #7 ÇOK GÜZEL HOCAM PAYLAŞIM İÇİN SAOL
E ebru7779 Puanları 0 Solutions 0 Katılım 24 Şub 2007 Mesajlar 1 Tepki Skoru 0 Puanları 0 @ebru7779 8 Nis 2007 #8 eminecim eline sağlık ne güzel olmuş.
G gönül Puanları 0 Solutions 0 Katılım 27 Ara 2006 Mesajlar 4,935 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 54 @gönül 9 Nis 2007 #9 HARİKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Z zeliha Puanları 0 Solutions 0 Katılım 13 Ocak 2007 Mesajlar 327 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 37 Konum ANKARA Web sitesi www.gulbahcesi.com.tr @zeliha 14 Nis 2007 #10 ördek çok güzel ellerine saglık komşunuzun
F fati_avci Puanları 0 Solutions 0 Katılım 1 Tem 2007 Mesajlar 2,634 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 46 Konum istanbul @fati_avci 1 Tem 2007 #11 paylaşım için teşekkürler
N nevertheless Puanları 0 Solutions 0 Katılım 15 Mar 2007 Mesajlar 4,219 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 52 @nevertheless 10 Tem 2007 #12 süper olmuşlar emeğinize sağlık
S sevilnas Puanları 0 Solutions 0 Katılım 18 Eyl 2006 Mesajlar 2,999 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 44 Konum SaMSuN_BaFRa Web sitesi sevilnas.azbuz.com @sevilnas 9 Ağu 2007 #13 ördek çok şirin. teşekkürleer
H hekate Puanları 0 Solutions 0 Katılım 7 Eki 2006 Mesajlar 2,213 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 39 Konum bursa @hekate 10 Ağu 2007 #14 ördek favorimbunu balonla yaptılar dimi bide boyansa daha da hoş olur bence
B bernaa45 Puanları 0 Solutions 0 Katılım 26 Haz 2007 Mesajlar 271 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 52 @bernaa45 15 Ağu 2007 #15 paylaşımınız için teşekkürler
J jade25 Puanları 0 Solutions 0 Katılım 10 Tem 2007 Mesajlar 404 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 44 @jade25 15 Ağu 2007 #16 paylaşım için teşekkürler...
T turanemine Puanları 0 Solutions 0 Katılım 20 Tem 2007 Mesajlar 6,954 Tepki Skoru 2 Puanları 0 Yaş 48 @turanemine 21 Ağu 2007 #17 teşekkürler...