Puanları
0
Solutions
0
- Katılım
- 21 Ocak 2007
- Mesajlar
- 111
- Tepki Skoru
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 47
- Konum
- amasya
çok hoş.teşekkürler
süperya ben çok beğendim ellerine sağlık.hazır bulamazmıyız bundan acaba hocam.
hocam çok güzel olmuş ellerinize sağlık kitap içinden çıkıyor mu hani kitabı içinden çıkarsak yastığa yatıp okusak fene olmaz hani..)
bayıldım çok işime yaradı teşekürler gerçekten
Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.
Kayıt Ol!