Kapı süslememiz

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan nesslyhan
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:23
görmüştüm bu çiçeklerin katlanmış halini ama nasıl yapılıyor onu bilmiyorum keşke bulabilsem
 
sevgili NUR bu linkten yapımına ulaşabilirsin;http://www.okuloncesiforum.com/cicekten-Kart-yapimi-%28Yogun-istek-uzerine%29-t-6648.html
 
teşekkürler canım çok hoş gözüküyor
 
çok güzeller ellerinize sağlık
 
RİCA EDERİM BEĞENİLMESİNE SEVİNDİM.
 
teşekkürler
 
teşekkürler
 
rica ederim arkadaşlar
 
teşekkürler
 
teşekkürler..
 
aynı şeyler klasik
 
kapı süslemeleriniz süper olmuş okullar açılır açılmaz kapımı aynısını degilde benzerini yapıcam biraz benzeri olucak sadece:)
 
arkadaşlar teşekkür ederim beğeniniz için.
sevgili feha, daha özgünlerini paylaşman dileğiyle...
 
teşekkürler...
 
Çok Şİrİn OlmuŞ Elİne SaĞlik...
 
teşekkürlerr
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst