N nnur Puanları 0 Solutions 0 Katılım 23 Nis 2007 Mesajlar 2,061 Tepki Skoru 0 Puanları 0 @nnur 26 Nis 2007 #61 görmüştüm bu çiçeklerin katlanmış halini ama nasıl yapılıyor onu bilmiyorum keşke bulabilsem
N nesslyhan Puanları 0 Solutions 0 Katılım 29 Nis 2006 Mesajlar 604 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 43 Konum İstanbul/Üsküdar Web sitesi www.okuloncesi.org @nesslyhan 27 Nis 2007 #62 sevgili NUR bu linkten yapımına ulaşabilirsin;http://www.okuloncesiforum.com/cicekten-Kart-yapimi-%28Yogun-istek-uzerine%29-t-6648.html
sevgili NUR bu linkten yapımına ulaşabilirsin;http://www.okuloncesiforum.com/cicekten-Kart-yapimi-%28Yogun-istek-uzerine%29-t-6648.html
E eylem29karaman Puanları 0 Solutions 0 Katılım 1 Mar 2007 Mesajlar 627 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 48 @eylem29karaman 27 Nis 2007 #63 teşekkürler canım çok hoş gözüküyor
A adamerve Puanları 0 Solutions 0 Katılım 1 Mar 2007 Mesajlar 38 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 37 @adamerve 27 Nis 2007 #64 çok güzeller ellerinize sağlık
N nesslyhan Puanları 0 Solutions 0 Katılım 29 Nis 2006 Mesajlar 604 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 43 Konum İstanbul/Üsküdar Web sitesi www.okuloncesi.org @nesslyhan 27 Nis 2007 #65 RİCA EDERİM BEĞENİLMESİNE SEVİNDİM.
C cendas Puanları 0 Solutions 0 Katılım 8 Eyl 2007 Mesajlar 1,066 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 40 Konum ankara @cendas 28 Eki 2007 #66 teşekkürler
F fati_avci Puanları 0 Solutions 0 Katılım 1 Tem 2007 Mesajlar 2,634 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 46 Konum istanbul @fati_avci 29 Eki 2007 #67 teşekkürler
N nesslyhan Puanları 0 Solutions 0 Katılım 29 Nis 2006 Mesajlar 604 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 43 Konum İstanbul/Üsküdar Web sitesi www.okuloncesi.org @nesslyhan 1 Kas 2007 #68 rica ederim arkadaşlar
T teacher:) Puanları 0 Solutions 0 Katılım 3 Eki 2007 Mesajlar 121 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 40 @teacher:) 10 Kas 2007 #69 teşekkürler
N nesslyhan Puanları 0 Solutions 0 Katılım 29 Nis 2006 Mesajlar 604 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 43 Konum İstanbul/Üsküdar Web sitesi www.okuloncesi.org @nesslyhan 28 Ocak 2008 #70 rica ederim
T turanemine Puanları 0 Solutions 0 Katılım 20 Tem 2007 Mesajlar 6,954 Tepki Skoru 2 Puanları 0 Yaş 48 @turanemine 29 Ocak 2008 #71 teşekkürler..
F feha Puanları 0 Solutions 0 Katılım 29 Ocak 2008 Mesajlar 23 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 41 Konum UŞAK @feha 29 Ocak 2008 #72 aynı şeyler klasik
S sinem@sinem Puanları 0 Solutions 0 Katılım 13 Ocak 2008 Mesajlar 7 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 37 @sinem@sinem 31 Ocak 2008 #73 kapı süslemeleriniz süper olmuş okullar açılır açılmaz kapımı aynısını degilde benzerini yapıcam biraz benzeri olucak sadece
kapı süslemeleriniz süper olmuş okullar açılır açılmaz kapımı aynısını degilde benzerini yapıcam biraz benzeri olucak sadece
N nesslyhan Puanları 0 Solutions 0 Katılım 29 Nis 2006 Mesajlar 604 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 43 Konum İstanbul/Üsküdar Web sitesi www.okuloncesi.org @nesslyhan 12 Mar 2008 #74 arkadaşlar teşekkür ederim beğeniniz için. sevgili feha, daha özgünlerini paylaşman dileğiyle...
C cimi Puanları 0 Solutions 0 Katılım 7 Ocak 2007 Mesajlar 6,267 Tepki Skoru 1 Puanları 0 Yaş 49 Konum İstanbul @cimi 16 Mar 2008 #75 teşekkürler...
N nesslyhan Puanları 0 Solutions 0 Katılım 29 Nis 2006 Mesajlar 604 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 43 Konum İstanbul/Üsküdar Web sitesi www.okuloncesi.org @nesslyhan 19 Nis 2008 #76 rica ederim
O orkide Puanları 0 Solutions 0 Katılım 11 Eki 2007 Mesajlar 32 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 39 @orkide 19 Nis 2008 #77 Çok Şİrİn OlmuŞ Elİne SaĞlik...
A azizeee Puanları 0 Solutions 0 Katılım 24 Ağu 2008 Mesajlar 9 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 41 Konum istanbul @azizeee 24 Ağu 2008 #78 çok güzel
S sbnmgnn Puanları 0 Solutions 0 Katılım 8 Kas 2007 Mesajlar 22 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 41 @sbnmgnn 9 Eyl 2008 #79 süpeerrr
Ş şirin84 Puanları 0 Solutions 0 Katılım 29 Tem 2007 Mesajlar 92 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 42 Konum Gökkuşağının en renkli yerinden:) @şirin84 9 Eyl 2008 #80 teşekkürlerr