G gulyuzlu_1 Puanları 0 Solutions 0 Katılım 10 Ara 2006 Mesajlar 4 Tepki Skoru 0 Puanları 0 @gulyuzlu_1 15 Ara 2006 #41 neslihan gerçkten çok güzel olmuş ellerine sağlık teşekkürler
N nesslyhan Puanları 0 Solutions 0 Katılım 29 Nis 2006 Mesajlar 604 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 43 Konum İstanbul/Üsküdar Web sitesi www.okuloncesi.org @nesslyhan 15 Ara 2006 #42 rica ederim.
S suyunsesi Puanları 16 Solutions 0 Katılım 9 May 2006 Mesajlar 729 Tepki Skoru 0 Puanları 16 Yaş 45 Konum suyunsesi @suyunsesi 15 Ara 2006 #43 teşekkürler
N nesslyhan Puanları 0 Solutions 0 Katılım 29 Nis 2006 Mesajlar 604 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 43 Konum İstanbul/Üsküdar Web sitesi www.okuloncesi.org @nesslyhan 15 Ara 2006 #44 rica ederim.
G güldeste Puanları 0 Solutions 0 Katılım 14 Tem 2006 Mesajlar 333 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 51 @güldeste 15 Ara 2006 #45 ya ben bi türlü katlama işini yapamadım.yapılışını adım adım fotoğraflayıp gönderebilme imkanın var mı ?çok mu oluyorum dersin neyse ya canın sağolsun
ya ben bi türlü katlama işini yapamadım.yapılışını adım adım fotoğraflayıp gönderebilme imkanın var mı ?çok mu oluyorum dersin neyse ya canın sağolsun
N nesslyhan Puanları 0 Solutions 0 Katılım 29 Nis 2006 Mesajlar 604 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 43 Konum İstanbul/Üsküdar Web sitesi www.okuloncesi.org @nesslyhan 16 Ara 2006 #46 OK CANIM İLK FIRSATTA HEMEN YAPARIM ...
Y yusufali Puanları 0 Solutions 0 Katılım 4 Eyl 2006 Mesajlar 118 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 41 @yusufali 16 Ara 2006 #47 çok tatlı olmuşlar.... teşekkürler
N nesslyhan Puanları 0 Solutions 0 Katılım 29 Nis 2006 Mesajlar 604 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 43 Konum İstanbul/Üsküdar Web sitesi www.okuloncesi.org @nesslyhan 17 Ara 2006 #48 RİCA EDERİM ...
P papatya1911 Puanları 0 Solutions 0 Katılım 23 Tem 2006 Mesajlar 290 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 42 Konum burdur @papatya1911 17 Ara 2006 #49 teşekkürler bende papatya yaptım bu sene sınıfımızın kapısına seneye böyle birşey düşüneceğim
R rossalında Puanları 0 Solutions 0 Katılım 24 Ağu 2006 Mesajlar 21 Tepki Skoru 0 Puanları 0 @rossalında 17 Ara 2006 #50 çiçekleri nasıl katlıyorsun açıklayabilir misin? eline sağlık çok güzel olmuş
N nesslyhan Puanları 0 Solutions 0 Katılım 29 Nis 2006 Mesajlar 604 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 43 Konum İstanbul/Üsküdar Web sitesi www.okuloncesi.org @nesslyhan 18 Ara 2006 #51 istersen yaparken fotoğraflarını çekeyim,aşama aşama anlatayım.vaktim olduğun da göndereceğim.
R rossalında Puanları 0 Solutions 0 Katılım 24 Ağu 2006 Mesajlar 21 Tepki Skoru 0 Puanları 0 @rossalında 18 Ara 2006 #52 tamam canım..beklicem..şimdiden teşekkürler..
N nesslyhan Puanları 0 Solutions 0 Katılım 29 Nis 2006 Mesajlar 604 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 43 Konum İstanbul/Üsküdar Web sitesi www.okuloncesi.org @nesslyhan 24 Ara 2006 #53 TEŞEKKÜRLER...
N nesslyhan Puanları 0 Solutions 0 Katılım 29 Nis 2006 Mesajlar 604 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 43 Konum İstanbul/Üsküdar Web sitesi www.okuloncesi.org @nesslyhan 25 Ara 2006 #54 ROSSALINDA YAPILIŞINI GÖSTEREN FOTOĞRAFLARI YENI BIR KONU AÇARAK GÖNDERDIM.YOGUN ISTEK UZERINE-ÇİÇEKTEN KART YAPIMI ADLI KONUDAN ULAŞABİLİRSİN..
ROSSALINDA YAPILIŞINI GÖSTEREN FOTOĞRAFLARI YENI BIR KONU AÇARAK GÖNDERDIM.YOGUN ISTEK UZERINE-ÇİÇEKTEN KART YAPIMI ADLI KONUDAN ULAŞABİLİRSİN..
M münüş Puanları 0 Solutions 0 Katılım 11 Ara 2006 Mesajlar 327 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 50 Konum ısparta @münüş 4 Ocak 2007 #55 teşekkürler
N nesslyhan Puanları 0 Solutions 0 Katılım 29 Nis 2006 Mesajlar 604 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 43 Konum İstanbul/Üsküdar Web sitesi www.okuloncesi.org @nesslyhan 4 Ocak 2007 #56 rica ederim.
Z zerrin85 Puanları 0 Solutions 0 Katılım 29 Nis 2006 Mesajlar 1,022 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 41 @zerrin85 7 Ocak 2007 #57 teşekküler neslii.. çok güzel olmuş
N nesslyhan Puanları 0 Solutions 0 Katılım 29 Nis 2006 Mesajlar 604 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 43 Konum İstanbul/Üsküdar Web sitesi www.okuloncesi.org @nesslyhan 7 Şub 2007 #58 TEŞEKKÜR EDERİM CANIM.
T tatlicadi Puanları 0 Solutions 0 Katılım 16 Kas 2006 Mesajlar 5,719 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 36 Konum ^^İzMiR^^ @tatlicadi 7 Şub 2007 #59 harika görünüyor çok teşekkürler.
N nesslyhan Puanları 0 Solutions 0 Katılım 29 Nis 2006 Mesajlar 604 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 43 Konum İstanbul/Üsküdar Web sitesi www.okuloncesi.org @nesslyhan 23 Şub 2007 #60 rica ederim...