Kapı süslememiz

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan nesslyhan
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:23
neslihan gerçkten çok güzel olmuş ellerine sağlık teşekkürler
 
teşekkürler
 
ya ben bi türlü katlama işini yapamadım.yapılışını adım adım fotoğraflayıp gönderebilme imkanın var mı ?çok mu oluyorum dersin neyse ya canın sağolsun
 
OK CANIM İLK FIRSATTA HEMEN YAPARIM ... :)
 
çok tatlı olmuşlar....
teşekkürler
 
RİCA EDERİM ...
 
teşekkürler bende papatya yaptım bu sene sınıfımızın kapısına seneye böyle birşey düşüneceğim:)
 
çiçekleri nasıl katlıyorsun açıklayabilir misin?
eline sağlık çok güzel olmuş
 
istersen yaparken fotoğraflarını çekeyim,aşama aşama anlatayım.vaktim olduğun da göndereceğim.
 
tamam canım..beklicem..şimdiden teşekkürler..
 
TEŞEKKÜRLER...
 
ROSSALINDA YAPILIŞINI GÖSTEREN FOTOĞRAFLARI YENI BIR KONU AÇARAK GÖNDERDIM.YOGUN ISTEK UZERINE-ÇİÇEKTEN KART YAPIMI ADLI KONUDAN ULAŞABİLİRSİN..
 
teşekkürler
 
teşekküler neslii.. çok güzel olmuş
 
TEŞEKKÜR EDERİM CANIM.
 
harika görünüyor çok teşekkürler.
 
rica ederim...
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst