Kalbinden Geçeni Söyle

okul ne zaman bitecekkkk..ne zaman çalışmaya başlıycam...die geçiyor:)
 
finaller yaklaşıyor :)
 
bu her gün benim aklımda.:))Bir gün gelecek bir gün kalacak..bunu düşündükçe daha çok strese giriyorum:)))
 
Artık kimse beklemiyor ki ardından, dönüp de son bir kez bakmaya ihtiyaç duyasın. Artık kimse dönüp bakmıyor ki ardından, durup beklemeye ihtiyaç duyasın..
 
[h=6]yÜzÜnÜ gÖrmedİĞİm, adini bİlmedİĞİm, elİnİ tutmadiĞim hayallerİm var benİm.. Bu yÜzden herkes konuŞtuklarini yazar, ben sustuklarimi..[/h]
 
soĞuk olmanla tehdİt etme benİ kirŞehİr !!!
Hayallerİmİ bİr yakarsam temmuzu yaŞarsin..
 
“Bitti!” deriz en kalın harflerle kendimize, dostlara, herkese...
Peki bittiyse, ‘bittiğine dair’ kendimizi, herkesi inandırmak için bunca çaba,
bedeli saklı gözyaşlarıyla ödenen bunca uğraş niye?
Aslında en iyi biz biliriz, gitse de, gitsek de bitmediğini…
Öyleyse bitmemişliğe ağlayıp, savurganca gözyaşını harcamak niye?
 
Tırnakları yenmiş bir hayatın, kanayan parmak uçlarındaydı umutlarımız…”

Hangimizin tırnakları yenmemiş, sızlayan bir zamanı olmamıştı ki? Bazılarımızınsa, gidenden habersizce parmak uçları can yakarcasına kanamıştı…
 
Dünya derdi sarmış dört yanımı
Yaşamayı öğrenemedim hala

Şimdi hayat ister çiçeklerle gelsin
İsterse vursun geçsin
En bilindik yalanlarından
Bir yalan seçsin gelsin

Ben bu yolda tekrar yürümem
Artık buralardan geçemem
Ben bu yaştan sonra ne kara kaşa göze
Ne de selvi boya hiç gelemem

 
Çaresiz içimdeki çocuk
Bir günah gibi hep suçlu
Senin hala ellerin soğuk
Ve yağmurlu
İçimde her gün ölen umutlar var
Olsun zaten aşklar hep böyle

Sana bir söz yazdım bugün
Yolladım rüzgarla
İçinde gözyaşı vardı
Küçücük bir kadınla

Sana bir söz yazdım bugün
Yolladım rüzgarla
 
Bu seneyi sağ sağlim atlatabilseydik iyiydi ..
 
birinci sınıf öğretmeni beni öldürürmü bu yıl?? bu sistemin tek sorumlusu benmşm gibi davranıyor nedense..sanki kendi öğrencilerimi ona zorla ben verdim...yada onun işi zorda benmkisi çok kolay sanki :))
 
herşey çok karışık bu hayatta.neden mutlu olmak istedikçe mutsuzluğa yakalanıyorum!:(
 
öğrencilerimin hepsini çooook seviyorum ama.... velilerimin hepsini sevmiyorum:(((((((((((
 
Yaaaaaaaa nie bnm kalbimden hic birsey gecmiyorrrrr??:(
 
Kİmseyİ mutlu etmek İÇİn kendİnİzİ adamayin! Mutsuz olduklarinda, İlk kurban edeceklerİ kİŞİ sİz olursunuz..
 
cccooooook haklısınız hocam keske herkes kendsı ıcın yapılan fedakarlıkların farkında olsaa:(
 
İsyandayim.neden mİ tarİh ÖĞretmenİ dahİ okul Öncesİ olarak benİm yerİme gelmeye kalkiŞti.bu benİm olan hakki almaktir.yer tokat beŞÖren ......................................................................................................
 
Bütümü geçebilecek miyim...:11:
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst