Ne zamandır girmiyorum siteye.Açıkcası hevesim hiç kalmadı.Ama bu gün öğlen yaşadığım olayı anlatmak istedim.Bir sınıfçı arkadaş(!) ile konuşuyoduk.hala atanamadığımızdan aslında neler yapabileceğimizden bahsetmeye çalışıyodum ki arkadaş birden parladı.Biz okuma-yazma öğretebilemezmişiz.Aslında branş olarak sadece anasınıflarında işe yararmışız.Yeni doğandan okula gidene kadar yani.Küçümseyerek...Özel Eğt. bireysel başarılarımı ve okuma-yazma öğrettiğim için aldığım teşekkürü söyledim.Anne-baba eğt.,okuma yazma dersimizden bahsetmeye çalıştım.Arkadaşlarım;bir sınıf öğrt. demek SERTİFİKA ALIP İŞİTME ENG. ÖĞRT. DEMEKTİR-ZİHİNSEL ENGELLİ ÖĞRETMENİ DEMEKTİR-GÖRME ENGELLİLER ÖĞRT.DEMEKTİR- VE ARKADAŞLARIM-OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENİ DEMEKTİR.Arkadaşımın dediği gibi,madem memnun değilsin yapma.Oku en baştan branşını değiştir.NEDEN BİZİ BU KADAR KISKANIYOSUNUZ Kİ.AKLIMIZI KULLANDIK SEN DE KULLAn.NEYİN PEŞİNDESİNİZ BU KADAR.Bana bunları dedi.Artık hiçbir eylemde yokum. her derde deva KARAMELHEM sınıf öğretmenleri varken biz daha çook bekleriz...