Halley Kutularından Koltuk yaptık... :)

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan MouSTaPHa83
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:27
Puanları 36
Solutions 0
Katılım
6 May 2006
Mesajlar
1,347
Tepki Skoru
0
Puanları
36
Yaş
42
Konum
Elmalı/ANTALYA - Bandırma,Akçay/BALIKESİR
@MouSTaPHa83
10lu Haylayf kutularından 3 tane vardı. Geçen sefer tırtıl yapmıştık. Bu sefer de koltuk yaptırayım. Hem bilgisayar masalarına sandalye yaptırmaktan kurtulurum dedim. Mantık aslında aynı. :)

Tırtıl:
.
Bu tırtıllar duvardan düşe düşe antenleri ve gözleri kalmamıştı. Biz de yeniden yaptık. Ama bu sefer gözlerini antenlerinin ucuna yapıştırdık. Daha bi ilginç oldu. :D

Bilgisayar masaları:
.

Şimdi de yeni etkinliğimiz -KOLTUKLAR-:
Üçü bir yerde:
..
Yandan:
.
Arkadan:
.
Alttan:
.
Önden:
..
:) :D :P :21::2::4:
 

Ekli dosyalar

  • DSCF0598.jpg
    DSCF0598.jpg
    44.3 KB · Görüntüleme: 19
  • DSCF1992.jpg
    DSCF1992.jpg
    47 KB · Görüntüleme: 22
  • DSCF2255.jpg
    DSCF2255.jpg
    33.5 KB · Görüntüleme: 11
  • DSCF2256.jpg
    DSCF2256.jpg
    32.1 KB · Görüntüleme: 11
  • DSCF2257.jpg
    DSCF2257.jpg
    45.3 KB · Görüntüleme: 12
  • DSCF2258.jpg
    DSCF2258.jpg
    86.1 KB · Görüntüleme: 9
  • DSCF2259.jpg
    DSCF2259.jpg
    77.3 KB · Görüntüleme: 10
  • DSCF2260.jpg
    DSCF2260.jpg
    37.4 KB · Görüntüleme: 7
  • DSCF2261.jpg
    DSCF2261.jpg
    44.2 KB · Görüntüleme: 7
Ne hoş koltuklar olmuş böyle:))tşk hocam.
 
yaratici olmus hocama emegiinize saglik// halley olcak ama
 
ellerinize sağlık
 
Çok güzel olmuş:) Ellerinize sağlık.
 
hocam çok güzel olmuş, teşekkürler paylaştığınız için dee,,,serkan hocamın da söylediği gibi, halley olucak bence de :)
 
Yasemin hocanın, rapunzelinin intikamını aldım :)
 
hocam çok güzel olmuş, teşekkürler paylaştığınız için dee,,,serkan hocamın da söylediği gibi, halley olucak bence de :)

Yasemin hocanın, rapunzelinin intikamını aldım :)

Hıhıhı halley de olur fark etmez benim için. :) Haylayf hani şu Çizi gibi olan ama şekerli olan bisküviydi di mi? Hani mavi kabı olan , üzerinde de kuyruklu yıldız olan. :D Neyse...

Bu arada Rapunzel olayını hatırlayamadım ben. :D
 
Evet hocam, paketi iyi betimlemişsiniz :) ayrıca, rapunzeli hatırlamamanız normal, zaman aşımına uğradı :)
 
Çok güzel ve değişik bir etkinlik olmuş teşekkürler :)
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst