arkadaslar mebden gereklı evrakları ogrenen varmı ben aradım hakkarı mıllı egt. baska semdınlı baska evrak ıstıyor arayan varsa ıstenen evrakları yazabılırmı
canan hocam ilgilendiniz teşekkürler ama bu 2010 için ben zaten 2010 temmuzda atandım 2011 e böyle birşey olacağına dair bir yazı değilki bu
arkadaslar mebden gereklı evrakları ogrenen varmı ben aradım hakkarı mıllı egt. baska semdınlı baska evrak ıstıyor arayan varsa ıstenen evrakları yazabılırmı
hocam bizsen istenen 4 tane belge var
-diplomanız (onaylı)
-elektronik başvuru formunuz
-kpss sonuç belgeniz
-fotoğraf
bunun dışında mal bildirimi istiyorlar onuda atandığınız meb veriyor adli sizcil kaydı ve sağlık raporunuda orda gittiğimizde dolduruyoruz bunların dışında istenen birşey yok diye biliyorum kılavuzda da bunlar yazıyor zaten
sizin okul hangi okul merkezdemisiniz ilk kez gördüm sizi burda
aslında ben sureklı yazıyorum semdınlı gelışenkoye atandım ama hamıleyım bırkackısı ile gorustuk benım atandıgım yerde pek bayan calıştırmıyorlarmıs senı baska yere alırız dıyorlar bu yuzden nereye gıdecegımde bellı degıl tam bı muammayım yanı hocam ALLAH hepimızın yardımcısı olsun bu arada evraklar ıçin tesekkurler ben semdınlıyı aradım oradan 10 tane resım nufus cuzdan suretı saglık raporu sabıka kaydı fılan hepsını ıstedıler bu arada ben kps sonuc belgemı bulamıyom ınş bbı terslık cıkmaz tekrar sagol hocam
hocam banada ösym burosuna gıt orda dılekce yazdır tekrar al dıyolar napsakkı netten aldıgımız cıktıyı kabul ederlermıya ne saçma sağlık raporu ve adli sicil kaydı hiçö biryerde istenmiyor kılavuzda bile yazıyor ordakiler geridennmi takip ediyorlar hocam bende bulamıyorum sonuç belgemi ama netten çıktısını alıcam sizde öle yapın![]()
mrb hocam bende çukurcaya atandım ve bana hala tebligat gelmedi
Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.
Kayıt Ol!