Hakkari buraya

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan cigdos
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:06
Hakkarİ nerdesİnİz.....????????????????
 
burdayız ama kimseden ses yok :(
 
arkadaslar bız sımdı sozlesmelı gıdıoz ama cogumuzda evlıyız sızce gerı donusumuz kolay olcakmı ya sırf bu yuzden tedırgınım ben
 
1 eylülde başladığımızda eş durumundan seneye temmuzda tercih yapabiliyormuyuz arkadaşlar
 
ArkadaŞlar bende hakkarİ yÜksekova kurukÖye Çikti Çok kararsizim Çok olaylar var aİlem gİtmemİ İstemİyor ordakİ arkadaŞlar bİzİ bİlgİlendİrİrmİsİnİz
 
ArkadaŞlar bende hakkarİ yÜksekova kurukÖye Çikti Çok kararsizim Çok olaylar var aİlem gİtmemİ İstemİyor ordakİ arkadaŞlar bİzİ bİlgİlendİrİrmİsİnİz
arkadasım bekarsan hemen gıt hıc dusunme mıllet bu hakka sahıp olmak ıcın neler verıyor bıran önce hayatını duzene sokarsın
 
1 eylülde başladığımızda eş durumundan seneye temmuzda tercih yapabiliyormuyuz arkadaşlar

hocam sözleşmelilerin tayin durumu artık eylülün 1 ve ikinci haftasında yapılacak yani bu bizim için süper birşey 1 ylımızı doldurmuş olacağız ve stajerliğimiz kalkmış olacak o yüzden hemen biranönce başlamak yararımıza:)
 
ArkadaŞlar bende hakkarİ yÜksekova kurukÖye Çikti Çok kararsizim Çok olaylar var aİlem gİtmemİ İstemİyor ordakİ arkadaŞlar bİzİ bİlgİlendİrİrmİsİnİz

hocam bence git ve yerini okulunu bir gör derim ben çok kişiyle görüştüm öğretmen için problem yok dediler tabiki olaylar çıkıyor hepimiz görüyoruz ama birçoğuda medya tarafaından abartılıyor eğer yapamazsan geri dönersin sonra pişman olmayın hocam bizim için çember artık gerçekten daralıyor bu saattten sonra sözleşmeli puan 60 tan aşağı düşmez alım çok azzz
 
canan hocam sözleşmelilerin artık tayini eylülün birinci haftası ikinci haftası derken nerden öğrendiniz netten se linkini yazabilirmisiniz benim için önemli çünkü eşimin son senesi gidemeyeceksem uzatıcaz
 
ArkadaŞlar bende hakkarİ yÜksekova kurukÖye Çikti Çok kararsizim Çok olaylar var aİlem gİtmemİ İstemİyor ordakİ arkadaŞlar bİzİ bİlgİlendİrİrmİsİnİz

hocam benimde yüksekova ortaç köyüne çıktı.Ben gitmeyi düşünüyorum benim 2 yaşında bir de kızım var..
 
canan hocam sözleşmelilerin artık tayini eylülün birinci haftası ikinci haftası derken nerden öğrendiniz netten se linkini yazabilirmisiniz benim için önemli çünkü eşimin son senesi gidemeyeceksem uzatıcaz

hocam milli eğitimin sitesinde basın açıklamalarını okursanız orda yazıyordu öğretmenlerin eylem yapacağı gün açıklandı mebin sitesindeki bütün basın açıklamalarını okuyun
T.C. Milli Eğitim Bakanlığı buyrun hocam baştan sona okuyun
 
Bakanlık olarak kadrolu öğretmenlerimiz için 2010 yılında iki defa il içi ve iller arası özür durumuna bağlı yer değiştirme işleme yapılmasına rağmen, sözleşmeli öğretmenlerimizin Eylül 2010’da yapacağımız il içi ve iller arası yer değiştirme işlemiyle birlikte en az üç defa yer değiştirme işlemi gerçekleştirilmiş olacaktır.
Eylül ayının ilk iki haftasında yapılması düşünülen yer değiştirme işlemi Ağustos 2010’da 30.000 kadrolu öğretmen atamasında, sözleşmeli pozisyondan kadroluya geçiş yapan öğretmenlerden ve diğer sebeplere bağlı olarak boşalacak tüm boş pozisyonlar özür durumuna bağlı yer değiştirme talebinde bulunacaklara açılarak başvurular değerlendirilecektir.


hocam sizin için önemli olan burası sanırım
 
canan hocam ilgilendiniz teşekkürler ama bu 2010 için ben zaten 2010 temmuzda atandım 2011 e böyle birşey olacağına dair bir yazı değilki bu
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst