Günlük Plan Değerlendirmeleri

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan ozgehan
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:05
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
500
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
42
Konum
İZMİR
@ozgehan
arkadaşlar günlük plan değerlendirmelerimizi burada paylaşalım lütfen...herkese teşekkür ederim
 
evet gülnarcım bence de çok saçma.ama napalım bağımsız olmasa bile ayrı değerlendiriyoruz:(teşekkür ediyorum canım;)
 
Merhaba arkadaşlar.Ben ist'da Usta öğreticiyim.2 yıldır aynı okulun anasınıfındayım .Geçen seneki koordinatör öğretmen planlarımı beğenmedi. ssaassrrre Zambak yayınlarının minik yıldızlar Planını kullanıyordum hatta kendime göre değiştirdim.fakat değerlendirme kısmının nasıl yapıldığı yani 3 aşama olarak bilmediğimden kafama göre yaptım. :36_11_13: Müfettiş geldiğinde hiç birşey demedi.planlarınız güzel bile dedi :) Bu sene aynı okul olduğu için aynı kişi bakıcak planlarıma. değerlendirmeyi örnekli olarak nasıl yapacağımı gösterirseniz gerçekten çok sevinirim :36_3_12: Şimdiden teşekkürler :474cu:
 
merabalar ben de bu sDEĞERLENDİRME

Çocuk Açısından: Çocuklara programdaki davranışlar kazandırılmaya çalışıldı. Yapılan etkinliklerde kullanılan materyaller çocukların ilgilerini çekti ve etkinliğe aktif olarak katılmalarını sağladı. Oyun etkinliği çocukların çok hoşlarına gitti. Program çocukların gelişim alanlarına uygun olarak hazırlandı. Fen ve matematik etkinlinde yapılan resim onlara çok ilginç geldi ve resmin bir an önce kuruması için sabırsızlandılar.

Öğretmen Açısından: Çocukların ilgisini çekebilmek için etkinlikler sırasında değişik materyaller kullanmaya ve hazırlanan etkinliğin çocukların ilgi ve yeteneklerini göz önünde bulundurarak hazırlamaya dikkat edildi. Dolayısıyla çocukların ilgi ve dikkati yapılan etkinliklere çekilmede başarılı olundu. Sadece okuma yazma etkinliğinde zorlandım; ama çok uzun sürmedi. Zorlanmamın kaynağı çocukların hepsinin 1 rakamını yazmakta zorlanmaları idi.
Yapılan etkinliklerde hem ben hem de çocuklar eğlenceli vakit geçirebildik. Etkinlikler arasındaki geçişler akıcı bir şekilde düzenlenmeye çalışıldı.

Program Açısından: Çocuklara etkinliklerde aktif rol almaları için bir takım fırsatlar yaratılmaya çalışıldı. Bunu sağlayabilmek için genellikle soru-cevap yöntemi kullanıldı.
Planlamada alınan amaç ve kazanımlara ulaşılmaya çalışıldı.
Etkinliklerin gün içindeki dağılımında aktif ve pasif dengesi kurulmaya çalışıldı. Geçişlerin akıcılığına dikkat edildi.
Hazırlanan etkinliklerin hemen hemen her alana hizmet vermesine dikkat edildi.
Etkinlik çeşitliliğine dikkat edildi. Sadece bir etkinliğe değil pek çok etkinliğe yer verilmeye çalışıldı.(Sanat Etkinliği, Oyun Etkinliği, Drama Etkinliği …)
Etkinliklerde planladığım süre yeterli geldi.


ene başladım işe size bi değerlendirme örneğimi göndereyimm
 
offf çok uzun sürüyo yaaa ne saçma üç tane değerlendirme yazmak
 
boylemı yzaıcaz bende degerlendıremlerı yazmadım nasıl olcak dıyee :(
 
evet banada uzun geliyo arkadaşlar amaüniversitedeyken stajda böle değerlendirme istiyorlardı. bende böle yazıyorum şimdi...
 
Bir haftalık değerlendirme yapılabilir.Okul Müdürünün de izniyle değerlendirme haftalık olarak uygulanabilir.
 
arkadaş bence çok uzun yazmış bunu daha kısada yazılabilir. zaten herkes yazmadan da neyin ne olduğunu biliyordur. ayrıca arkadaşlarında dediği gibi 3 ayrı değerlendirme saçma
 
üç aşamada yapılan değerlendirmelerin soruları var eğer hala ihtiyacın varsa göndereilirim
 
Ben De Ayni Plani Uyguluyorum Ve 3 BaŞlik Kismini Sİlİyrum Genel Bİr DeĞerlendİrme Yapiyorum Kisaca Bİlgİ Veİryorum Yanİ.ve Kİmse Bana Nİye BÖyle Yapiyon Demedİ
 
bende 3 başlık kulanmıyorum genel bir değerlendirme yapıyorum ve bugüne kadar bir sıkıntı yaşamadım.
 
bende genel bir değerlendirme yapıyorum
 
zaten üç tane oluyo
 
yani bencede bir de sürekli aynı şeyleri yazmak özellikle stajyerken daha da sıkıcı oluyor
 
klavuz kitaptaki örnek planların değerlendirmelerine bakın örnek olabilir
 
arkadaşlar ben yeni üyeyim. okul öncesi öğretmenliği 3. sınıf öğrencisiyim. stajdan final dosyası için günlük ve yıllık plan değerlendirmesi yazmamız gerekiyor. ayrıca çocuklarla ilgili anket sorularıda bulamadım. elinizde örnek bir dosya varsa gönderebilirmisiniz.
 
bir değerlendirme örneğide bizden...

Öğretmen Açısından: Çocukların ilgisini çekebilmek için etkinlikler sırasında değişik materyaller kullanmaya dikkat edildi. Ayrıca hazırlanan etkinlikler çocukların ilgi ve yeteneklerini göz önünde bulundurarak hazırlandı. Böylece plan öğretmen adaylarına stajdaki ilk günlerinde çocukları tanımak için elverişli bir ortam sağladı. Öğretmen adaylarının tümü etkinliklerini zevkle gerçekleştirdi.

Çocuklar Açısından: Çocuklar ilk defa bu kadar çok öğretmenle bir arada olmanın şaşkınlığı içindeydiler. Ancak bu şaşkınlık olumsuz bir tutum sergilemelerine değil ilgilerinin artmasına neden oldu. Çocukların merak düzeyleri üst seviyedeydi bu da etkinliklerde eğlenceli vakit geçirmelerini tetikledi. Özellikle serbest zaman etkinliğinde hazırlanan masalarla karşılaşınca çok şaşırdılar çünkü normalde sadece oyuncaklarla oynuyorlardı.

Plan Açısından: Planın tamamı uygulandı. Uygulama aşamalarında herhangi bir problemle karşılaşılmadı. Plan aktiflik pasiflik dengesi göz önünde bulundurularak hazırlandığı için ne çok yorucu ne çok sıkıcıydı. Etkinlikler arası bağlantılar iyi bir şekilde kuruldu. Bütünlük içeren bir plandı. Tahmini etkinlik süreleri uygundu. Kullanılan materyaller etkinliklerle örtüştü.
 
ya bana palnların değerlendirilmesi ile ilgilı bıseyler gonderebilirmısınız
 
Arkadaşlar bu üç aşamalı değerlendirme yapılmasının öngören Okul Öncesi Eğitimi Genel Müdürlüğü 36-72aylık çocuklar için okul öncesi eğitim programı komisyonunda bulunanların çoğu bölüm hocalarımdan..Programın 3 aşamada değerlendirilmesi çocukların ve öğretmenin kendindeki gelişimi gözlemleyebilmesi için daha kolaylık sağlıyor.hepsi bütün bir halde yapıldığında değerlendirme sonuçlarının saptanması daha karmaşık bir hal alıyor.Çocuğun tanınması ve değerlendirilmesi kısmını ayrı doldurmak bizim bazı kayıtları daha kolay doldurmamıza da yardımcı olacaktır.Özelliklede gelişim dosyalarını.Programın ise ayrı değerlendirilmesi planlarımızla olanın arasındaki uyumu sağlamamıza ve yeni gereksinimleri belirlenmemize yardımcı olur.Ayrıca bu değerlendirmeler bizim aylık yıllık planın oluşturulmasında da kolaylık sağlar.Öğretmenin kendini değerlendirmesi ise eksiklerini görmesine ve kendini güdülemesine olanak sağlamaktadır.Çoğu müfettişlerin alanımızı bilmediği için birçok sorunla karşılaşan arkadaşlarımız oluyor.Okulumuza dawet ettiğimiz bir müfettişin söylediğine göre müfettişlerde artık bölümü yeni yeni tanımaya başlıyor.Bunun için arkadaşlar 3aşamalı değerlendirmenin tek değerlendirmeden daha faydalı olduğunu düşünüyorum.yinede yapmak ve yapmamak bizim elimizde..
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst