Gökyüzü ve uzay

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan toraman29
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:03
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
318
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
52
Konum
ankara
@toraman29
 

Ekli dosyalar

  • TT (3).jpg
    TT (3).jpg
    111.7 KB · Görüntüleme: 695
Çooooooooooookkkkkkkkkkkkkkk güzel olmuş...Harika düşünmüşünüz hocam en kısa zamnda bende yapmak istiyorum :D
 
TesekkÜrler harİka olmuss
 
Çok teşekkürler.
 
çok güzel teşekkürler emeğinize sağlık
 
begenmenize sevindim
 
harika görünüyooor :)))
teşekkürler öğretmeniim =)
 
Müthişşşşş!!!
 
teşekkür ederiz
 
ellerinize sağlık çok güzel olmuş
 
teşkkrlr öğretmenm,ellrnze sağlık..((:
 
paylaşımınız için teşekkürler:)
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst