ben saqdece istanbul yazacağım için benim şansım az,ama arkadaşlar ben geçen seneden beri şunu görüyorum alım çok fazla ancak doğuya atama fazla oluyor.kadrolar yavaş yavaş kapanıyor.son şansım bu mutlaka gitmeliyim diyenler,puanı 60 tan aşağı olanlar,bekar olanlar,yaşı benim gibi ilerlemiş ve düzenini kurmaya çalışanlar bu fırsatları kaçırmasınlar.benim şartlarım uygun olsa hiç durmaz yazardım.ama evliyim 2 yıldır bebek sahibi bile olmayı düşünemedim bu sınavlar yüzünden önümü görmek istedim.artık önceliklerim değişti istanbulda özeller çalışarak hayatımı şekillendireceğim.en azından seneye atama zamanına kadar.herpinize hayırlı olsun sonuç ne olursa olsun...insan şansını kendi yaratır