Gel de 26 yi İŞaretle...

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan berenberen
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:14
benim 55.534 mardin ve ilçelerini istiyrm sizce gelir mi?hepimiz için hayırlısı

hocam benim puanımda 55,929 tercih yaptınızmı acaba inşallah hayırlısı olur hepimiz için ben tercih yapıyorum sayfadan çıkıyorum tekrar girdiğimde tercihlerim örünmüyor neden acaba cevap yazarsanız sevinirim
 
canan_ hocam verdığiniz cevaplardan dolayı cok tesekkur ederım...:)
 
arkadaşlar ben yozgatlıyım kadroda yanlış hatırlamıyorsam 75 de kapattı. doğunun birçok yerinden iyi yazmak isteyen olursa. bizim ilçede iki okul açık ikisi de köy. 22-25 km uzaklıkta. öğretmenler servisle gidiyo kalcak yer problem olmaz.. İnşallah istediğiniz yerler olur..
 
..................
 
nilgün 66 arkadasım bnde yozgat yazdım 3 tane.yozgat nasıl bır yer gercı ben ılce yazdım merkez yok saten
 
nilgün 66 arkadasım bnde yozgat yazdım 3 tane.yozgat nasıl bır yer gercı ben ılce yazdım merkez yok saten

hangi ilçeleri yazdınız ben sarıkayalıyım bizim ilçedeki okullar iyi. sorgun sarıkaya boğazlıyan ve saraykent de ozan var bunlar iyi . yozgat küçük bir yer ilçeleride bence çok rahat edebilirsiniz..
 
hocam kaydetmeniz gerekiyr altta var ben daha tercihlerimi vermedim ama sizce bana gelir mi?siz nereleri verdiniz
 
Ya bu ne ya doĞuyu fethettİrecekler resmen... Okul Öncesİ aÇik aÇik deyİp duruyorlardi buralara mi yanİ aÇikkk... ArkadaŞlar nerelerİ yazacamizi ve puanlarimizi yazalimda herkes bİraz fİkİr sahİbİ olsun 65 02 le maraŞ ve urfa yazacam sİz nerelerİ yazacaksiniz

kesinlikle sana katılıyorum ben İzmirde yaşıyorum benim yaşadığım ilçede ve çevre ilçelerde o kadar çok ücretli çalışan var ki hatta bizim yerimize çalışan sınıf öğretmenleri bile var.zaten eger gercekten söyledikleri açığı kapatsalar hiçbirimiz açıkta kalmazdık...
 
hocam nerelisniz bu çok önemli burann hizmet puanı 22 eğer önceki yıllarda çalıştıysanız puanınıza ekletirsiniz yükselir

canan arkadaşım ücretli öğretmenlik hizmet puanından sayılııyormu? sayılıyorsa 1 yıl ortalama kaç puan getirir antalya merkezde nsl öğrenebilirim???
 
hocam kaydetmeniz gerekiyr altta var ben daha tercihlerimi vermedim ama sizce bana gelir mi?siz nereleri verdiniz
hocam hakkımızda hayırlısı ben artık uçmuş bir durumdayım hani derlerye denize düşen yılana sarılır misali yapacak bir şey yok birde tercihlerimi yapabilseydim bir türlü olmuyor acaba yoğunluk var ondanmı düşüyor
 
kesinlikle sana katılıyorum ben İzmirde yaşıyorum benim yaşadığım ilçede ve çevre ilçelerde o kadar çok ücretli çalışan var ki hatta bizim yerimize çalışan sınıf öğretmenleri bile var.zaten eger gercekten söyledikleri açığı kapatsalar hiçbirimiz açıkta kalmazdık...
sınıf öğretmenliğide laf mı bizim burada biyoloji mezunu ücretli çalışan bile var,gelde isyan etme bu duruma
 
ben saqdece istanbul yazacağım için benim şansım az,ama arkadaşlar ben geçen seneden beri şunu görüyorum alım çok fazla ancak doğuya atama fazla oluyor.kadrolar yavaş yavaş kapanıyor.son şansım bu mutlaka gitmeliyim diyenler,puanı 60 tan aşağı olanlar,bekar olanlar,yaşı benim gibi ilerlemiş ve düzenini kurmaya çalışanlar bu fırsatları kaçırmasınlar.benim şartlarım uygun olsa hiç durmaz yazardım.ama evliyim 2 yıldır bebek sahibi bile olmayı düşünemedim bu sınavlar yüzünden önümü görmek istedim.artık önceliklerim değişti istanbulda özeller çalışarak hayatımı şekillendireceğim.en azından seneye atama zamanına kadar.herpinize hayırlı olsun sonuç ne olursa olsun...insan şansını kendi yaratır
 
nereden başlamk gerekiyor bilmiyorum hangi birisini yazalım...herkes tercih yapıyor mu yapsa bile 26 yı işaretliyor mu???
 
arkadaŞlar doĞuda herangİ İcra bİr kÖŞedekİ kÖy okuluna gİdİpte o Şartalarda ÖĞrretmenlİk yapmak hİÇ kolay deĞİl gİdenlerden bİlİyorum. EĞer evlİysenİz mİnİmumda bİr buÇuk yil maksİmumda İkİ buÇuk yilda gelebİlİyorsunuz tabİ herangİ bİ aksİ karar alinmazsa. EĞer evlİ deĞİlde bekarsaniz allah yardimciniz olsun. Yanİ kpss ye bu yil oturup adam gİbİ ÇaliŞip İyİ bİ puan alarak aĞustosa kadrolu atanmak daha mantikli gelİyor bana. Zaten Şu verİlen yerlere bakipta 26 İŞaretlemek Çok bÜyÜk rİsk bence.
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst