bir arkadaştan alıntı yaparak yazıyorum yüksek okul ve fakülte arasındaki en büyük fark: yüksek okuldaki dersler fakültelerde kısıtlı ve sıkıştırılmış eğitim görüyorlarFakülte ve yüksekokul arasında ki fark nedir ?Bunların anlamları nedir?Bazı yerlerde çocuk g.fakülte bazı yerlerde çocuk g. yüksekokul yazıyor bu nedemek?Açıklarmısınız?
Teşekkürler ..O zaman ben hacettepe ünv. yazıcam tercihlerimde ..Çocuk gelişimi bölümü için.Puanları kaç acaba hacettepenin?
Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.
Kayıt Ol!