çok iyi olur arkadaşım senin de çok güzel çalışmaların vardı, benimkinin bir kısmı kayıp, olsaydı paylaşırdım, hadi bakim o yılları yad ediyoruz burada.yavvv benim de aklıma geldi, çeyizliklerimi sergilemeksandıkta duruyor benimkiler
![]()
Çok güzell teşekkürler.. Fakat konuyu yanlış yere açmışsınız taşıyorum..
Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.
Kayıt Ol!