Çocuk Kulüpleri Yönergesi

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan ebru2679
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:11
Arkadaşlar merhaba okullarında çocuk kulübü olan arkadaşlardan bilgi görüş istiyorum nasıl bu çalışmalardan memnunmusunuz veliden alınan para bize çok etik gelmiyo sanki.......... ( O zaman çocuk bakıcısı olmuyormuyuz)
 
selam.çocuk kulübü açan bir arkadaşımdan bilgi aldım.Çocuk bakıcılığı olarak değer lendirmiyorlar onlar.İlköğretim öğretmenleri nasıl derslerden sonra kurs vererek para kazanabiliyorlarsa bu hak okulöncesi öğretmenlerinede tanındı.Bir nevi etüt.Bizler etütte drama oyun ,fen ve doğa dersleri yapacağız.Bu işte gönüllülük var.10 kişiden imza topladıysan açabilirsin.Ve para okulda çalışanlar arasında paylaşılıyor.Okulöncesi öğretmenlerinin özel ders ya da kurs açma gibi bir artı geliri olmadığı için böyle bir alternatif getirmişler.Arkadaş aylık 400 ü aşkın ek para alıyormuş.Eğer öğrenci sayısı fazla olursa 800 e dayanıyor hesaplandığında dedi.Tabi bu yazın 1 500 ytl ye varıyormuş.Baya bilgi aldık bu konuda.Seneye bizim okulda belki açabiliriz.Yani isteyen bu kulübü açıp ek gelir elde edebilir.
 
arkadaşlar hepinize teşekkür ederim yazdıklarınız için
şu anda okulunda bu kulüplerin olduğu arkadaşlar yazarsa nasıl olduğunu bence daha iyi olur
saygılar....

yanlız arkadaşlar bakınız daire başkanımız ........... hanımefendi bunu yaparken öğretmenlerin çalışmasını değil dışardan bulunacak hanımların bu işte çalışmasını ve hanımlara bu vesile ile istihdam sağlanmasını amaçladıklarını söyledi ben bizzat kendi ağzından dinledim.....
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst