selam.çocuk kulübü açan bir arkadaşımdan bilgi aldım.Çocuk bakıcılığı olarak değer lendirmiyorlar onlar.İlköğretim öğretmenleri nasıl derslerden sonra kurs vererek para kazanabiliyorlarsa bu hak okulöncesi öğretmenlerinede tanındı.Bir nevi etüt.Bizler etütte drama oyun ,fen ve doğa dersleri yapacağız.Bu işte gönüllülük var.10 kişiden imza topladıysan açabilirsin.Ve para okulda çalışanlar arasında paylaşılıyor.Okulöncesi öğretmenlerinin özel ders ya da kurs açma gibi bir artı geliri olmadığı için böyle bir alternatif getirmişler.Arkadaş aylık 400 ü aşkın ek para alıyormuş.Eğer öğrenci sayısı fazla olursa 800 e dayanıyor hesaplandığında dedi.Tabi bu yazın 1 500 ytl ye varıyormuş.Baya bilgi aldık bu konuda.Seneye bizim okulda belki açabiliriz.Yani isteyen bu kulübü açıp ek gelir elde edebilir.