Çocuk Kulüpleri Yönergesi

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan ebru2679
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:11
merak etmeyin arkadaşlar uygulanır çünkü bizim şöyle uygulamalarımız var konuşuruz konuşuruz her zamanda ilk başta uygulayan biz oluruz milli eğitim de bunu bildiği için yüklendikçe yükleniyor.Herkes aynı tepkiyi verse hiç böyle olmaz
 
bize üniversitede sizler bakıcı değilsiniz eğitimcisiniz diye hocalarımız kafamıza vura vura anlattılar değilizde ama meb in bizi bakıcı olarak nitendirmeye baya bi hazırlar.diyecek laf yok
 
en azından gönüllülük varmış..iyide anaokulları var bu memlekette tüm gün egitim veriyorlar..çalışan veli göndersin anaokuluna..hakikaten tam çocuk bakıcısı olduk..biz çırpındıkça dahada batırıyorlar..hanımlar günlerinden gezmelerinden geri kalmasın diye neler yapıyorlar..yada okullara bir nevi gelir saglamak için yapıyorlar bu saçmalıkları...

dogru düzgün bir bakan gelmeyecekmi yaa..
 
Yeni yönetmeliği bir açıp okur musunuz arkadaşlar?
 
SaÇmalaiktan BaŞka BİrŞey Dgll Zaten Adimizz Bakicii Yaa ÇikmiŞŞ Tam Olsun SÜper Yaa SÜperrr Kimsenin Çocugunaa Bakicilik Yapamam.. Yapmayalimda CÜzzİİ Bİr Miktar MiŞŞ Çok Sagolsunlarr Yaa Allah Razi Olsunn Verin Oylariniziiii Verin Sİzz Verİnnn.. Her Mİllet Hak EttİĞİ Gbİ YaŞarmiŞ...!!!!!!!!!!!! Unutmayalimmm
 
tamam işte ustaöğreticiler bu gurupta yer alabilir öğretmenler bakıcımı yani:(
 
bakıcılık kelimesi kötü.Ayrıca çocuk yarım gün anasınıfına gidecek,orada eğitimini alacak.Sonra aile çocuğu çocuk kulüplerine götürecek.Orada da etkinlik yapacak.Çocuklar açısından düşünüyorum.Ben şahsen bir anne olarak götürmem.Çocuğun okuldan soğuması muhtemel.Bir ev sıcaklığını yaşaması hareket alanları gibi birçok şeyi kısıtlamam demek bu.Çocuk devamlı o etkinlikten bu etkinliğe koştursun yazık.Anasınıfından farklı etkinlikler yaptırılsa.İşin uzmanları gelse.Yüzme,spor,bale,resim,ingilizce gibi.Çoklu zeka kuramını burada uygulasan.Tamam.okulöncesi eğitimcileri bireysel etüd verse belirli saatlerde.Çocuğun seviyesini ilerletse.Farklı meslek dalları ile hep birlikte çalışılsa.Amaç nicelik değilde nitelik artırmak olsa.Alsan sen kadrolu öğretmenini,sözleşmeli öğretmenini,usta öğreticini kurslar açsan bol bol geliştirsen onları.Ama biz ilerleyecez ya.Okulöncesinde mahalli kursları ve bakanlık kurslarını inceledim.mahalli sıfır bakanlık 15 den az.Ondada kontenjan sınırlı.Eğer denk gelirse o da.Usta öğreticiye o da yok.Aç sen çocuk kulübü.Bu şartlarda çalışırız.Çocuklarını düşünme,öğretmenini düşünme.Nefes alacak tenefüs verme.Yardımcı personel verme.İnşallah gelişiriz ve okulöncesi EĞİTİMİ!!!!! % 100 yaparız.Arkadaşlar tutmayın bizi İLERLİYORUZ.Buda bizler sayesinde oluyor.İdeallerinizden vazgeçmeyin.çocukları düşünemiyorsa aileler ve meb,biz düşünmemize fırsat versinler ve okulöncesi öğretmenlerinin fikirlerini anketle istesinler.Bu bu kadar mı zor.Herkese sevgiler...
 
amaçsız bilinçsiz ve kalitesiz bir uygulama okul öncesi eğitim öğretmenlerine bir hakaret olarak görüyorumve
 
Mrb ArkadaŞlar BÖyle BİrŞey Beklİyordum Zaten.kendİmİ ÖĞretmen Hİssetmİyorum DedİĞİmde Çok AkadaŞimin Tepkİsİyle KarŞilaŞtim.İŞte Şİmdİ Yetkİlİ AĞizlar Dİyo.sİz Çocuk Bakicisiniz.hatta Bİr Olay Anlatayim Daha İyİ Anlarsiniz Ne Demek İstedİĞİmİ.Şirnak Sİlopİde Bİr Anaokulunda Yaz Mevsİmİnde Siniflarda BİrkaÇ ÖĞrencİ Olur KiŞin Sinif Full Olur.buun Sebebİnİ SorduĞumda Hocam Yazin Havalar Sicak Oluyo DiŞarida Oynuyorlar Çocuklar KiŞin Havalar SoĞuk OlduĞu İÇİn Gelsİnler Okulda Oynasinlar.sanirim Fazla SÖze Gerek Yok Artik.eĞer Bu KulÜpler AÇilirsa Çocuk Bakicisi OlduĞumuz ResmİleŞmİŞ Olur.gerÇİ Ben Şu Anda Resm Bİr Çocuk Bakicisi OlduĞumuzu DÜŞÜnÜyorum.
 
sayfa görüntülenemiyor
 
her geçen yıl bizim için daha zor olacak gibi görünüyor. bu iş öğretmenlikten çıkmış arkadaşlar. çocuk sınıfta dursunda nasıl durursa dursun gerisi öğretmenin prolemi. bütün yönetici ve velilerin zihniyeti aynı.
 
taviz tavizi getirir! hükümet özellikle eğitim konusunda pek çok taviz vermiştir, bu da bizim için en yaralayıcı olanlardan biri... böyle bir konunun ortaya çıkması bile çok düşündürücü, kesinlikle öğretmeni düşünerek yapılmış bir uygulama olmamasına rağmen öğretmenlerin menfaatine birşeymiş gibi yansıtılması da çok saçma.. ve belki de en kötü olanı da bizim buna kayıtsız kalmamız olacak diye düşünüyorum..
 
evet arkadaslar artık ne okuyorsun okul oncesi öğretmenliği dendıgınde ıyı ıyı cok guzel tam kadın meslegı evıne yuvana da guzel anne kadın olursun(bıze okulda yemek camasır kadınlık ogretmıyolarkı:)))demelrınden bu tavırla yaklamalrından ve ben bunlara laf anlatmaktan bıktım gecen sene lıseden bı hocamla karsılastım bana ne okudugumu sordu bolumumu soyledım bana aynen soyle dedı 'bebek bezı nasıl baglanır onuda ogrenıyomusunuz bari::(( bakıcı dadı bebek cocuk ıste ne olacakkı ondan kolay ıs mı olur ohh rahat rahat oturdgun yerden para kaznrsn bayagıda sanslısın bu sozlerden bıktımmmm artık:(:( bunusoleyenlere seslenıyrm evet bu bolumu sectıgım ıcın cok sanslıyım ama sıızın saydıgınz sebeplerden degıll boyle kutsal ve her meslekten ote onemlı bır meslege sahp oldgumdan:):):):
 
yönetmeliği dikkatli bir şekilde inceledik arkadaşlarla.Bu diğer branş öğretmenlerinin hafta sonu açtığı yetiştirme kursu gibi birşey.Haklar olabildiğince saklı gönüllülük ilkesine bağlı tamamen.Çok olumsuz bakıyordum ama okadar birşey değil...Yönetmelikte çocuklar bakılır gibi ifadeler yok.Dergi çalışması olmayacak .Müzik resim oyun drama ağırlıklı.Bakanlığın ilerki amacını tam kestiremedim ama İLKÖĞRETİMDEKİ YETİŞTİRME kursları nasıl gönüllülük ise bu da öyle.Sanırım daha çok okulöncesine talebi arttırmaya yönelik
 
"Anaokullarında eğitim süresi haftada 42, anasınıflarında da 30 saattir. Bu saatler dışında öğretmen çalışmaz. Çocuk kulüplerinden yararlanan veliler saat karşılığı ücret ödeyecek. Cüzi bir miktar, piyasanın çok altında olacak. Kulüplerde görev yapacak öğretmenlerin ücretleri de bu yolla karşılanacak. Hem de velinin çocuğu emin ellerde kalacak"
HİÇ KİMSE VELİDEN ALDIĞI PARAYLA ÖĞRETMENLİK YAPMAZ KUTSAL DEDİĞİMİZ MESLEĞE LÜTFEN SAYGII
 
böyle biri meb bakanı olursa bizlerde bakıcı oluruz.ya bizim çocuklarmıza kim annelik yapacak ?????????
 
çocuk külüpleriyle ilgili yazı bugün geldi bana da..şu aşamada kulüplerle ilgili herhangi birşey yapmayı düşünmüyorum..bekleyip görmek lazım neyin ne olduğu tam anlaşılıncaya kadar...
 
yani figoş senin ki de laf mı:?
bizimkilere de başka bakıcılar bakar:D
bence bukadar endişelenecek bir olay yok.galiba yazan arkadaşların çoğunluğu çocuk kulupleri genelgesini okumamış bile.bence okuduktan sonra yorum yapalım.lütfen..
okudum, haklılar.onlarında isteği bu tüketim toplumunda tüketebildiğini tüketmek:(((
 
yani figoş senin ki de laf mı:?
bizimkilere de başka bakıcılar bakar:D
bence bukadar endişelenecek bir olay yok.galiba yazan arkadaşların çoğunluğu çocuk kulupleri genelgesini okumamış bile.bence okuduktan sonra yorum yapalım.lütfen..
okudum, haklılar.onlarında isteği bu tüketim toplumunda tüketebildiğini tüketmek:(((

bu kadar peşin yargılı bi yorum yapmanız yanlış.. "çocuk kulupleri genelgesini okumamış bile" nerden biliyosunuz? yönetmeliklerin işlemediği, pek çok uygulamanın okul müdürlerinin insiyatifine kaldığı durumlar var. endişe duyanların yorumlarına ya da düşüncelerini açıklayan arkadaşlara haksılık etmeyelim.
okuyan aynı yazıyı okuduğuna göre, endişe duyuluyosa bunu da dikkate almak gerekir diye düşünüyorum!
 
arkadaşlar anasınıflarında sosyal kulüp varmı? bana yardımcı olursanız sevinirim
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst