Bunlarda benım :)

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan ogretmennn
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:09
Puanları 0
Solutions 0
Katılım
2 Ocak 2007
Mesajlar
194
Tepki Skoru
0
Puanları
0
@ogretmennn
arkadaslar ınsallah begenırsınız gecen senekı okulumdan bu senekı calısmalarımı daha fotografını cekemedım cekınce paylasacagım
 
sizde benim gibi süsü seviyorsunuz galiba. güzel olmuş emeğinize ve ellerinize sağlık
 
çok güzel görünüyor teşekkürler...
 
sorma cok severım süslü seyleri bu seneki sınıfım da böyle onları cekınce gönderecegim tesekkur ederim
 
emeğinize ve ellerinize sağlık
 
ellerine sağlık cok güzel:)
 
saolun umarım begenmıssınızdır
 
rıca ederım arkadaslar
 
ellerine sağlık
 
Çok güzel emeğinize sağlık.
 
çook güzel olmuşlar..
 
tesekkurler arkadaslar
 
çok hoş görünüyor arkadaşım ellerinize sağlık
 
tesekkürler
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst