O ogretmennn Puanları 0 Solutions 0 Katılım 2 Ocak 2007 Mesajlar 194 Tepki Skoru 0 Puanları 0 @ogretmennn 10 Ocak 2007 #1 arkadaslar ınsallah begenırsınız gecen senekı okulumdan bu senekı calısmalarımı daha fotografını cekemedım cekınce paylasacagım
arkadaslar ınsallah begenırsınız gecen senekı okulumdan bu senekı calısmalarımı daha fotografını cekemedım cekınce paylasacagım
S seraziz Puanları 0 Solutions 0 Katılım 13 Tem 2006 Mesajlar 495 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 41 @seraziz 10 Ocak 2007 #2 sizde benim gibi süsü seviyorsunuz galiba. güzel olmuş emeğinize ve ellerinize sağlık
C cigdemcan Puanları 0 Solutions 0 Katılım 17 Tem 2006 Mesajlar 612 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 44 @cigdemcan 10 Ocak 2007 #3 çok güzel görünüyor teşekkürler...
O ogretmennn Puanları 0 Solutions 0 Katılım 2 Ocak 2007 Mesajlar 194 Tepki Skoru 0 Puanları 0 @ogretmennn 10 Ocak 2007 #4 sorma cok severım süslü seyleri bu seneki sınıfım da böyle onları cekınce gönderecegim tesekkur ederim
sorma cok severım süslü seyleri bu seneki sınıfım da böyle onları cekınce gönderecegim tesekkur ederim
G gönül Puanları 0 Solutions 0 Katılım 27 Ara 2006 Mesajlar 4,935 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 54 @gönül 10 Ocak 2007 #5 emeğinize ve ellerinize sağlık
H hanedan Puanları 0 Solutions 0 Katılım 31 Ağu 2006 Mesajlar 368 Tepki Skoru 0 Puanları 0 @hanedan 10 Ocak 2007 #6 ellerine sağlık cok güzel
O ogretmennn Puanları 0 Solutions 0 Katılım 2 Ocak 2007 Mesajlar 194 Tepki Skoru 0 Puanları 0 @ogretmennn 11 Ocak 2007 #7 saolun umarım begenmıssınızdır
O ogretmennn Puanları 0 Solutions 0 Katılım 2 Ocak 2007 Mesajlar 194 Tepki Skoru 0 Puanları 0 @ogretmennn 11 Ocak 2007 #8 rıca ederım arkadaslar
G glr Puanları 0 Solutions 0 Katılım 11 Ocak 2007 Mesajlar 9 Tepki Skoru 0 Puanları 0 @glr 11 Ocak 2007 #9 ellerine sağlık
R rabiye Puanları 0 Solutions 0 Katılım 29 Kas 2006 Mesajlar 962 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 42 @rabiye 12 Ocak 2007 #10 Çok güzel emeğinize sağlık.
F fayran Puanları 0 Solutions 0 Katılım 12 Kas 2006 Mesajlar 533 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 43 @fayran 12 Ocak 2007 #11 çook güzel olmuşlar..
O ogretmennn Puanları 0 Solutions 0 Katılım 2 Ocak 2007 Mesajlar 194 Tepki Skoru 0 Puanları 0 @ogretmennn 14 Ocak 2007 #12 tesekkurler arkadaslar
N nevertheless Puanları 0 Solutions 0 Katılım 15 Mar 2007 Mesajlar 4,219 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 52 @nevertheless 8 May 2007 #13 çok hoş görünüyor arkadaşım ellerinize sağlık
B baran06b Puanları 0 Solutions 0 Katılım 9 Mar 2007 Mesajlar 979 Tepki Skoru 0 Puanları 0 Yaş 46 @baran06b 8 May 2007 #14 tesekkürler