Bunlar da bizden olsun)) oje ve yağlı boya ile ebru çalışması

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan nevertheless
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:13
çok güzel hemen deniğcem teşekürler
 
Fikir çok hoşuma gitti hemen denemek istiyorum.Teşekkürler.
 
denemek icin sabırsızlanıyorum patlasım icin tesekkurler hocam..
 
ellerinize sağlıkkk
 
denedim olmadı:( inanması güç ama tuzlu suya damlattığım oje damlası dağıldı kayboldu gitti :) damlatmaya devam ettim suyun üzerinde naylonumsu bir tabaka oluştu.değişik birşey oldu:) deneyenler sonuçları bildirirse sevinirim.acaba sorun bendemi :)
 
teşekkürler
 
bayıldum ılkkez duydum
 
bencede çok orjinal ve bilinenden daha güzel................ :D
 
öğretmenim teşekkürler değişik bir çalışma şimdi deniyorum.umarım sizinki kadar güzel olur.
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst