Bunlar da bizden olsun)) oje ve yağlı boya ile ebru çalışması

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan nevertheless
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:13
paylaşım için teşekkürler
 
walla harikasınız ödle kitreyle uğraşmaya hiç gerek yok bunu denerim umarım sizin elde ettiğiniz sonuçlara ulaşırım çok saolun
 
Ellerinize ve emeğinize sağlık
 
nnur' Alıntı:
paylaşım için teşekkürler

asena_sevgili' Alıntı:
walla harikasınız ödle kitreyle uğraşmaya hiç gerek yok bunu denerim umarım sizin elde ettiğiniz sonuçlara ulaşırım çok saolun

gönül' Alıntı:
Ellerinize ve emeğinize sağlık
rica ederim arkadaşlar.haklısınız arkadaşım kitreyle uğraşmaktan daha iyi böyle çalışmak )))
 
çok teşekkürler hemen deneyeceğim....
 
orjinaline çok yakın bir görüntü olmuş.denemek gerek:)) teşekkürler canım:))
 
çok güzel bir fikir harika yani :) teşekkürler
 
benzer çalışmayı ben de yaptırmıştım simde dökmüştük ışıl ışıl olmuştu sizin de ellerinize sağlık
 
teşekkür ederim arkadaşlar
 
güzel olmuş.
 
gerçekten çok hoş ve pratik bi çalışma teşekkürler hocam...
 
rica ederim arkadaşlar
 
super bir fikir ,ebru türklere ait bir sanat dalı bu çalışmayla çocuklara sevdirmek güzel olur herhalde deniyeceğim kolay gelsin
 
teşekkür ederim arkadaşım
 
teşekkürler......:)
 
tşklerrrrrrr...............
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst