zaten bende bu düsünceyle yazacağım ama esim diyor 26 intihar olur... çünkü o bingöl karlıovada 7 yıl çalıstı. Kimse demesin ki doğu yu kötülemeyin evet insanları iyi ama kullanılıyor sonuçta . Esim diyor yıllara gündüz jandarma gece pkk lilarla konusmak zorunda kaldım. Yalnızlıktan sizofren olan arkadasları var korkudan . Sonuçta batının en kötü yerleri bile oralardan iyi bunu tartısmaya gerek bile yok.. Sizi korkutmak istemiyorum bende aynı kaderi paylasıyorum ne yapayım 2 çocuk ders çalısılmıyor
sen ne cesaretle bu şekilde konuşa biliyorsun hayret yaa senin karlıova dediğin yerde eşim 2 yıl astsubay olarak görev yaptı ben de 1 yıl anasınıf öğretmenliği yaptım keşke uzata bilseydik görev süremizi. abuk subuk konuşupta milletin canını sıkma yok pkkymış yok şizofren olmuşlarmış ben de bingöllüyüm asker eşiyim doğuluları iyice pkklı yaptınız ha yürekli olun biraz tırsmayın sizi yemezler doğulular acaba batıda onlardan gördüğünüz insanlığı görebilecekmisiniz bi düşünün hanfendi....zaten bende bu düsünceyle yazacağım ama esim diyor 26 intihar olur... çünkü o bingöl karlıovada 7 yıl çalıstı. kimse demesin ki doğu yu kötülemeyin evet insanları iyi ama kullanılıyor sonuçta . esim diyor yıllara gündüz jandarma gece pkk lilarla konusmak zorunda kaldım. yalnızlıktan sizofren olan arkadasları var korkudan . sonuçta batının en kötü yerleri bile oralardan iyi bunu tartısmaya gerek bile yok.. sizi korkutmak istemiyorum bende aynı kaderi paylasıyorum ne yapayım 2 çocuk ders çalısılmıyor
hocam bende size katılıyorum benim babmda polis ve doğularda görev yaptı doğunun insanları kadar güzel insan tanımam bensen ne cesaretle bu şekilde konuşa biliyorsun hayret yaa senin karlıova dediğin yerde eşim 2 yıl astsubay olarak görev yaptı ben de 1 yıl anasınıf öğretmenliği yaptım keşke uzata bilseydik görev süremizi. abuk subuk konuşupta milletin canını sıkma yok pkkymış yok şizofren olmuşlarmış ben de bingöllüyüm asker eşiyim doğuluları iyice pkklı yaptınız ha yürekli olun biraz tırsmayın sizi yemezler doğulular acaba batıda onlardan gördüğünüz insanlığı görebilecekmisiniz bi düşünün hanfendi....
sırnakta görev yapan bır arkadasım ıyı dıyor bırısı kötu dıyor ....buna benzer yanı
hocam bende size katılıyorum benim babmda polis ve doğularda görev yaptı doğunun insanları kadar güzel insan tanımam ben
hocam ben 26 işaretlemiyeceğim doğudan korktuğum için değil bazı özel sebeplerden şansımı ağustosta deneyeceğimmutlaka hocam olucak varsa heryerde oluyor bende asla kötulemem ...ama sız dırek arkadası suclar gıbı konusunca....yanı herkes farklı dusunbılır
mutlaka hocam olucak varsa heryerde oluyor bende asla kötulemem ...ama sız dırek arkadası suclar gıbı konusunca....yanı herkes farklı dusunbılır
Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.
Kayıt Ol!