Bu sehırleri kımler sectı acaba

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan she_kill
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:11
26 dan nereler gelcek acaba
 
benım 41.071 sızlerın ılk tercıhlerı gelır arkadaslar
 
bıtırdım sımdı uzerımden yuk kalktı bu sefer aglama tuttu valla gerılmısız arkadaslar
 
benim 45.589 banada atanmak zor gb geliyor
 
bır sabrederız arkadaslar yıne orada sakın eger kpss yı gecemezsek oralarda evde nasıl vakıt gecer ders calısraka
 
zaten bende bu düsünceyle yazacağım ama esim diyor 26 intihar olur... çünkü o bingöl karlıovada 7 yıl çalıstı. Kimse demesin ki doğu yu kötülemeyin evet insanları iyi ama kullanılıyor sonuçta . Esim diyor yıllara gündüz jandarma gece pkk lilarla konusmak zorunda kaldım. Yalnızlıktan sizofren olan arkadasları var korkudan . Sonuçta batının en kötü yerleri bile oralardan iyi bunu tartısmaya gerek bile yok.. Sizi korkutmak istemiyorum bende aynı kaderi paylasıyorum ne yapayım 2 çocuk ders çalısılmıyor

valla gİdİlecek yer fazla yok zaten doĞu İllerİnde bİngÖl genÇ nasilmiŞ hocam eŞİnİz oralari da bİlİyor mu?eŞİmİn tayİnİ oraya Çikti (asker)mecburen orayi yazdim ama bakalim olacak mi....nasİp.
 
zaten bende bu düsünceyle yazacağım ama esim diyor 26 intihar olur... çünkü o bingöl karlıovada 7 yıl çalıstı. kimse demesin ki doğu yu kötülemeyin evet insanları iyi ama kullanılıyor sonuçta . esim diyor yıllara gündüz jandarma gece pkk lilarla konusmak zorunda kaldım. yalnızlıktan sizofren olan arkadasları var korkudan . sonuçta batının en kötü yerleri bile oralardan iyi bunu tartısmaya gerek bile yok.. sizi korkutmak istemiyorum bende aynı kaderi paylasıyorum ne yapayım 2 çocuk ders çalısılmıyor
sen ne cesaretle bu şekilde konuşa biliyorsun hayret yaa senin karlıova dediğin yerde eşim 2 yıl astsubay olarak görev yaptı ben de 1 yıl anasınıf öğretmenliği yaptım keşke uzata bilseydik görev süremizi. abuk subuk konuşupta milletin canını sıkma yok pkkymış yok şizofren olmuşlarmış ben de bingöllüyüm asker eşiyim doğuluları iyice pkklı yaptınız ha yürekli olun biraz tırsmayın sizi yemezler doğulular acaba batıda onlardan gördüğünüz insanlığı görebilecekmisiniz bi düşünün hanfendi....
 
arkadaşım korkmayın allahtan hayırlısını isteyin
 
bunlar görecelıdır arkadasım oralarda herkes farklı seyler göruyor....asıl bence sız abuk subuk kon usmasanız ıyı olur....sen ıyı görmussun o kısı kötu bıreysel farklılıklar vardır
 
sırnakta görev yapan bır arkadasım ıyı dıyor bırısı kötu dıyor ....buna benzer yanı
 
sen ne cesaretle bu şekilde konuşa biliyorsun hayret yaa senin karlıova dediğin yerde eşim 2 yıl astsubay olarak görev yaptı ben de 1 yıl anasınıf öğretmenliği yaptım keşke uzata bilseydik görev süremizi. abuk subuk konuşupta milletin canını sıkma yok pkkymış yok şizofren olmuşlarmış ben de bingöllüyüm asker eşiyim doğuluları iyice pkklı yaptınız ha yürekli olun biraz tırsmayın sizi yemezler doğulular acaba batıda onlardan gördüğünüz insanlığı görebilecekmisiniz bi düşünün hanfendi....
hocam bende size katılıyorum benim babmda polis ve doğularda görev yaptı doğunun insanları kadar güzel insan tanımam ben
 
sırnakta görev yapan bır arkadasım ıyı dıyor bırısı kötu dıyor ....buna benzer yanı

ya niye anlamak istemiyorsun bir yeri kötülemek karalamak çok kolay bu bahsedilen yere insanlar tayin olunca ağlayarak gelirler emin ol tayinleri çıktığı zaman ağlayarakta geri dönerler gördükleri insanlıktan ötürü ben bunu anlatmaya çalışıyorum yapıcı olun biraz benim eşim yıllarca doğuda görev yaptı batmanından tutta ağrısına kadar emin olun korkulacak yerler değil ben burdaki arkadaşların kötülüğünümü istiyorumda böyle konuşuyorum sanki allah herkesin gönlüne göre versin hayırlısı nerelerse oralar olsun ben giresundayım daha 2 ay önce karakoldan astsubayımızı şehit verdik her gün bir ilçe karakolları basılıyo terörse al işte sana batıdada terör
 
hocam bende size katılıyorum benim babmda polis ve doğularda görev yaptı doğunun insanları kadar güzel insan tanımam ben

arkadaşım yurdumun heryeri güzel allah düşmana fırsat vermesin
 
mutlaka hocam olucak varsa heryerde oluyor bende asla kötulemem ...ama sız dırek arkadası suclar gıbı konusunca....yanı herkes farklı dusunbılır
 
arkadaşlar su bir gercek doğu insanı düşündürüyor.bu iller batıda olsa düşünmeden 26 derdik ama....
 
mutlaka hocam olucak varsa heryerde oluyor bende asla kötulemem ...ama sız dırek arkadası suclar gıbı konusunca....yanı herkes farklı dusunbılır
hocam ben 26 işaretlemiyeceğim doğudan korktuğum için değil bazı özel sebeplerden şansımı ağustosta deneyeceğim
 
mutlaka hocam olucak varsa heryerde oluyor bende asla kötulemem ...ama sız dırek arkadası suclar gıbı konusunca....yanı herkes farklı dusunbılır

herkes düşüncesini dile getirmekte özgürdür saygı duyarım arkadaşım ama pkk etiketiyle o bölge halkının karalamak ne kadar doğru...öyle değilmi buna üzüldüm ben yoksa o arkadaşı tanımam etmem
 
arkadaşlar ben tercihlerimi yaptım yarın milli eğitime onaylatıyorum doldururken ellerim titredi benim gibi aceleciler varmı yoksa ben tekmiyim ? :)
 
she -kiil arkadaşim puanım 42.246bende o illeri yazıcam büyük bir ihtimalle . Ben şu an Elazığ alacakayada yaşıyorum çakmakkaya ilköğretim de ikinci dönem ücretli çalıştım ilçe merkezinde değil orası köy okulu ama fena değil orayı yazdınız mı? Çok küçük bir ilçe ama fena değil .Merkezde de anaokulu var ama açılmamış herhalde ağustos atamasına saklıyorlar çünkü burası bu sene zorunlu iller arasında
 
ben de yazdıın yerleri yazıcam she ark
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst