Bir çok Etkinlik Biraradaaa

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan isp.4
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 1:20
Puanları 16
Solutions 0
Katılım
27 Haz 2007
Mesajlar
409
Tepki Skoru
0
Puanları
16
Yaş
50
Konum
ANKARA
@isp.4
silikonla yastığı yapıştırdım.palyaçonun salıncağını simli kurdaleyle yaptım.
çok net gözükmüyo inş.beğenilir.



bu atıda mandaldan yaptım



BUNLAR YABANCI SİTEDEN ALINTIDIR...





BU BENİM FAVORİM.CAMDA ÇOK GÜZEL DURUYOR.ÖZEL BİR OKULUN CAMINDA KOCAMAN BİR AKVARYUM YAPMIŞLAR .BALIKLARI BU ŞEKİLBE İKİ KARTONUN ARASINA MAVİ JELATİN KAĞIDI KOYARAK YAPMIŞLAR.ÇOK GÜZEL OLMUŞ.BEN YAPACAĞIM.



BU RESMİDA YABANCI SİTEDEN ALDIM.AYNI METOD UYGULANMIŞ

 
ellerinize sağlık hocam :)
 
Teşekkür Ederim.
Sonraaaaaaaaakvaryum Resminide Yollayacağim.
 
etkınlıkler cok guzel
ellerınıze saglık
 
emıne hanım merhaba ben sımdı uye oldum.yazısma yontemını bılmıyorum ama pek hızlı degıl.neyse benım atamalarla ılgılı sorularım var.
 
etkinlikler muhteşem.hemen kaydettim.çoook teşekkür ederim hocam
 
çok güzel hele balık çok hoş tşk
 
çok guzeller teşekkürler...
 
haydeeeeeeeee
 
güzel çalışmalar teşekkürler
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst