van da görev yapıyorum oradan söylediler. seminer dönemi için dilekçe vermiştim .müdürüm onu götürdüğünde kadroya geçmiyorsa gerek yok zaten memurluğu bitecek denilmiş beni aradılar ben hala saf gibi kpss ye çalışıyordum. bende merakla yarını bekliyorum.haftasonu hiçbiryere ulaşılmıyor.arkadaşım sen de mi kadroya geçmiyim sınava girmek istiyorsun