peki ücretli çalıştığın yılları hizmet birlerştirme yapabiliyomuyuz puan almak ıcın sozlesmelıde yapıyoduk
kesin mi kii bu şimdii ben 1yıl bekleyecekmiyim.ama aday memur olarak atanmıyoruz diye biliyorum....stjerliğim kalktı benim sözleşmeli olarak,kadroya geçince ağustos eş durumuna yetişiyor muyum..çok çok önemli bu benim için..
arkadaşlar ben onaylatmadan önce çıktı almayı unuttum.Müdürüm çıktı almadığımı bilmiyormuş hemen onay butonuna bastı.Bir sorun olur mu onaylanmamış çıktının olmamasının?
Serkan hocam onaylanmış çıktıdan alsak sorun olur mu? Müdürüm çoktan onayladı bile.Yada ilçe mebten iptal edip tekrar mı yapayım yarın?
Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.
Kayıt Ol!