basvurusunu yapanlar

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan cagla8710
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:03
van da görev yapıyorum oradan söylediler. seminer dönemi için dilekçe vermiştim .müdürüm onu götürdüğünde kadroya geçmiyorsa gerek yok zaten memurluğu bitecek denilmiş beni aradılar ben hala saf gibi kpss ye çalışıyordum. bende merakla yarını bekliyorum.haftasonu hiçbiryere ulaşılmıyor.arkadaşım sen de mi kadroya geçmiyim sınava girmek istiyorsun
 
yarın ankarayı arayacağım sende birşey öğrenirsen ne olur söyle.. yoksa istifa edip ceza alıcam kesinlikle düşünmüyorum seneye vana gitmeyi
 
yok hocam sınava girmicem ben 1 haziran atamasında kendi okulumu istemiştim atandım kadroya geçtim ama 4 hazirandaki KHK ile herkesi aldı ve benden de tekrar başvuru istedi mebbisten ben o konuda son dakikaya kaldım bugün öğlen müdürümle görüşüp hallettim çok şükür.Kurs belgelerim mebbiste işli göründüğü için de ilçe meb e gitmeme gerek kalmadı yine de sabah arayıp sorcam kendi durumumu.Bende yine bu sitedeki arkadaşlardan yardım aldım ve onlardan duydum 14 hazirana kadar herkesin kadrolu olma zorunluluğunu hocam size de o yüzden böyle söyledim.
 
van da görev yapıyorum oradan söylediler. seminer dönemi için dilekçe vermiştim .müdürüm onu götürdüğünde kadroya geçmiyorsa gerek yok zaten memurluğu bitecek denilmiş beni aradılar ben hala saf gibi kpss ye çalışıyordum. bende merakla yarını bekliyorum.haftasonu hiçbiryere ulaşılmıyor.arkadaşım sen de mi kadroya geçmiyim sınava girmek istiyorsun

hocam ben şu kalan günde ders çalışmayı, adaylıktan başlamayı hatta 4b de devam etmeyi göze aldım ama bu fesh edilme meselesini duyunca bittim ya istemiyorum kendi okulumda geçmek. eğer zorunlu idiyse neden başvuru şartı koydular herkesi direk geçirselerdi il milli eğitim beni bakanlıktaki ilgili daireye yönlendirip no verdi sanki ben numarayı öğrenemiyodum biz de bişi bilmiyoruz sen en iyisi kadroya geç diyo hayret bişey yaaa:(
Allahım bi kapı açar inşallah ne öğrenirsem paylaşıcam bu gidişle çok zor görünüyo ama...
 
sonunda benim durumumda olan biri:( sanki herkes yerinden memnun bu nasıl iş zorla kadro.. seçme hakkımız sınav hakkımız ne olacak:(
 
yarın son gün bende ankarayı arayacağım son kez:( inş. ceza yoktur da sınavla atanırız
 
gliaa arkadaşım okul müdürün mebbis te yönetici modülünden değiştirebilir bilgilerini.Benimde mezuniyet tarihimde sorun vardı düzeltti sistemden ondan sonra başvurumu yaptım
sweet1299 arkadaşım kadroya geçmemeyi isteme gibi bir hakkın verilmiyor ki herkes geçmek zorunda diye biliyorum.


daha önce göreve başlama tarihimle ilgili sorun vardı onu ilçe meb zor halletmşti.Sanırım müdürlere yeni açıldı.Hazır vakit varken gideyim o zaman :) Teşekkür ederim
 
rica ederim hatta bizden okul müdüründen aldığımız uygulama değerlendirme formunu da istediler.

garanti olması açısından bence herkes yazdırmalı...tayin vb ne olur bilemeyiz...mutlaka özlük bilgilerini doldurt...seminer tarih ve puan...
 
yokmuş ceza falan geçmezsen sözleşme devam ediyormuş...
 
arkadaşlar fakulte adım yanlıs gırılmıstı mudur onaylamıstı sımdı duzeltılmesı gerekıyo duzeltmeyı ılce yapmıyo yıne mudur mu yapıcak acıl yardım lutfen bı fıkrı olan yazsın....
 
evet müdür yapıyor benimde mezuniyet tarihim yanlıştı arkadaşım.Müdür yönetici modülünden sözleşmeli öğretmenler bölümüne giriyor orada bilgileriniz vardır.Müdürünüz değiştirsin bilginizi kaydetsin sonra da ilk onayladığını reddetsin sizin sayfanızı sonra açıp yeniden başvuru yapsın ya da yapın beraber.En son tekrar onay versin çıktı alın.
 
sonunda tüm bilgilerim doğru :) Teşekkürler hocalarım
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst