arkadaşlar adliyede çalışan bir tanıdığımdan bilgi aldım. herkes kendi bulunduğu ildeki adliyeye gidip sadece bir dilekçe ile başvuracak. avukat tutmaya yada duruşmaya çıkmaya gerek yokmuş. sadece dilekçenin sonuna sonucun yazı ile bildirilmesini istyorum yazacakmışız. idare mahkemesine başvuracakmışız. toplu şekilde başvurulması yasal değilmiş herkes kendisi dilekçe ile başvurmalıymış. çok masraflıda değilmiş damga,pul ücreti fln ortalama 25,30 lira tutarmış. ama bu şekilde hızlı sonuç alamayabilirmişiz. herkes kendi bulunduğu ilde 3-5 kişi toplanıp eğitim sen e gidip mağduriyetini dile getirmeli. sendika aracılığıyla mahkemeye verilirse çok daha çabuk ve olumlu sonuç alınırmış. biran önce harekete geçmeliyiz lütfen duyarsız kalmayın !!!